Skip to main content

Heyyy,

Ik haat m’n leven soms zo erg dat ik gwn dood wil.

dat komt doordat:

-al m’n vriendinnen verlaten me ineens en ik doe alles fout

  • Ik probeer te veranderen maar niemand begrijpt me
  • Ik word heel veel uitsgscholden
  • M’n oude vriendinnen schelden zo erg dat ik ook bedreigt word door anderen
  • en nog veel meer.

 

ik ben er gwn klaar mee, wat moet ik doen? 
wil iemand m’n vriend/vriendin zijn op dit forum?

groetjes anoniem (meisje, 12 jaar)

Hoi @Anoniem2511

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Hii @Anoniem2511!

Lastige situatie idd.. Ik zou sowieso de tips van @JanneB van de kindertelefoon gebruiken en zou zeker een keer met hun bellen/chatten of met 113. Dat kan je denk ik wel helpen.

Het is natuurlijk niet oké dat je wordt bedreigt op school en dat je vriendinnen zo tegen je doen. Ik vind ook niet echt dat je hun moet zien als vriendinnen want als ze zo tegen je doen.. Probeer echt niet te veranderen om er bij te horen ofzo hoor want jij bent echt mooi zoals je bent!

Misschien kan je het er een keer met je mentor over hebben als je dat durft? Misschien is dat eng om te doen, maar ik denk dat je mentor je goed verder helpen hiermee. Als je het niet durft te zeggen kan je ook altijd een berichtje sturen naar hem/haar en je kan ook altijd met je ouders praten natuurlijk die zijn er ook voor je om je hiermee te helpen.

En natuurlijk willen we forumvrienden met je zijn! Je bent hier altijd welkom om je verhaal te delen met ons en wij zijn er voor je hier :)

Liefs van ItsJustMe <3


Hey! Dat is rot voor je! Misschien kun je inderdaad eens met de Kindertelefoon bellen. En je kunt hier ook alles vertellen, ik heb er zelf ook heel erg veel steun aan gehad.  Op je laatste vraag, ja tuurlijk! Daarvoor zijn we er 🙂 het is wel anoniem natuurlijk maar ik vind iedereen super hier, helpend en eerlijk. Je bent helemaal welkom en iedereen zal je proberen te helpen. 

Liefs, Tover xxx


Hey @Anoniem2511 ik ben een meisje van 13 en wil je vriendin wel zijn ❤ ik zelf wil ook dood de gedachte zijn ook begonnen op mijn 12 maar ik ben er nog altijd weet niet meer hoelang maar ben er wel nog…

 

Je hoeft je totaal niet te veranderen voor andere ech dat hoeft niet als je het zelf wilt mag dat zeker 

 

Ik wil zeggen dat het niet waar is wat ze zeggen maar weet ook wel dat je dat nu echt niet gelooft maar het is wel zo <3

 

Van bedreigingen weet ik niet veel maar ik zouw hulp zoeken zouw er kunnen inkomen dat dat heel moeilijk is maar ik ben er van overtuigd dat als je naar een goede volwassen stapt dat het uiteindelijk wel goed komt

 

Weet ook dat niet alles jouw fout is mijn gedachten zeggen dat ook heel vaak tegen me waardoor ik me snijd(niet mee beginnen echt pls❤️)maar op mijn heel soms goede dagen weet ik dat mijn gedachten liegen en dat het niet altijd waar is

 

Hoop dat dit wat helpt en geef de moed nog niet op ❤️❤️❤️Je mag hier altijd je verhaal doen❤️

Lieve groetjes LOL55❤️❤️


Hoi

Vrienden: ja tuurlijk!

maar over je situatie daar zit ik l 3 jaar in. En veel meer (op mijn acc kan je mijn topics zien enzo)  Ik durf zelf niet met mensen hierover te praten, zelfs op het forum is het moeilijk en ik ken jullie allemaal niet.  Mijn ouders vertrouwen me ook gwn niet, zelfs niet met mijn eigen computer waar ik dit nu op schrijf (Begrijpelijk, want ik zit mentale shit te posten op het forum) Maar serieus, dood zijn is echt als er niks meer anders kan. Heb ik met mezelf afgesproken, ookal hou ik me daar soms niet aan. 


Iedereen heel erg bedankt❤️

als jullie het moeilijk hebben ben ik er ook voor jullie❤️


Reageer