Ik haat mn klas gwn

  • 12 November 2019
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen,

 

Ik zit nu in de 2e van de middelbare (Havo/vwo) en ik voel me niet fijn in mn klas. Het probleem is dus, ik word een soort vn "gepest" bij gym. Ze lachen me uit om alles en ik moet er gewoon elke keer om huilen als ik thuis ben. Het lijkt alsof ik heel lui ben tijdens gym, maar ik durf serieus niet te gymmen. Ik ben bang dat ik wat fout doe of dat mensen me uitlachen om mn bewegingen. (Idk why) Blijkbaar roddelen allemaal jongens over me (negatief), en ik heb amper vriendinnen. Het is super irritant dat ik gewoon niet weet waarom driekwart van de klas me niet mag. Ik doe niks verkeerd... Ik praat gewoon heel weinig omdat dat mijn persoonlijkheid is. ;-; Ik voel me gewoon zo kxt door mijn klas. Ook tijdens normale lessen lachen ze je uit. Heeft iemand tips over wat ik verkeerd doe? Als ik bijv gemeen ben, is dat helemaal niet express of mn bedoeling... ):

 

Alvast thnx! ^_^


5 reacties

Je kan vragen of je verplaats mag worden naar een andere 2e klas. 

Heyy, ik had precies hetzelfde probleem in de 1e klas. Niet per sé met gym. Maar ik was gewoon een heel stil meisje en durfde niet echt te praten. Ik was ook bang dat mensen me raar zouden vinden. Er waren zelfs mensen die letterlijk tegen me zeiden dat ik een stom, raar kind was. Dat maakte me heel onzeker. Nu zit ik in de 2e, in een hele andere klas. Hier voel ik me wel thuis, iedereen is aardig en er wordt geaccepteerd hoe je bent. 
 

mijn tip aan jou is om er met je mentor misschien over te praten & of je misschien naar een andere klas mag (waar bijv. vriendinnen van jou in zitten, of natuurlijk gewoon aardige mensen). Het is echt super vervelend dat je weinig vriendinnen hebt en dat er veel mensen over je roddelen, dat maakt je alleen maar nog onzekerder. Maar je hoeft je echt niet vervelend te voelen. Jij doet helemaal niks verkeerd! Je mag alleen wel wat zekerder van jezelf zijn. Maar het belangrijkste is: wees gewoon lekker jezelf en pas je niet aan voor anderen ;). Er zullen genoeg mensen zijn die jou geweldig vinden. Praat er maar gewoon over met je mentor of met iemand die je vertrouwd, misschien kunnen die helpen. 
 

xx mij 

Ik heb dus helemaal het zelfde ik zit in de 3e klas havo/vwo. Ik heb maar echt 1 vriendin in mijn klas verder zitten mijn andere vrienden in andere klassen. Gym is echt mijn grootste angst als ik die dag gym heb ben ik al gewoon de hele dag zenuwachtig. Ik ben er zo slecht in en het lijkt ook of ik lui ben maar ik ben gewoon bang om te falen. Mensen praten ook steeds om geen reden over mij dat ik stil ben enzo. Ik ben van mezelf gewoon verlegen. Ja dat wou ik even zeggen je bent niet helemaal alleen er zijn echt wel meer mensen die het zelfde als jou hebben xoxo

 

 

@heyheyhallo wat heb jij er tegen gedaan? Of negeer je het gewoon?

 

Thx voor je reactie <3

Badge

Heb je al contact gehad met je mentor?

En/of met je ouders & school leiding?

En je moet dit ook wel in je achterhoofd hebben: ze pesten/plagen je waarschijnlijk omdat ze zelf onzeker zijn. En trouwens wat maakt het uit dat je weinig praat wees gewoon wie je bent en blijf je zelf. Skip de haters doe je ding. They are just a minor thing ;)

Reageer