Skip to main content
Vraag

ik haat mijn verjaardag

• July 15, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Kipfillet
Forum|alt.badge.img+2

Ik HAAT mijn verjaardag. Ik had dit vorig haar ook al. Mijn verjaardag is over 2 dagen (17 juli) en het enige waar ik aan kan denken is hoe snel de tijd gaat en hoe alleen ik eigenlijk ben. Ik houd van mijn ouders en zij ook van mij en ze proberen er volgens mij ook echt het beste van te maken, maar ik ben gewoon niet gelukkig. Ik heb niet genoeg vrienden om een feestje voor te geven en ik wilde wel iets doen op mijn verjaardag want mijn zussen zijn weg en mijn moeder heeft ook afspraken enz. Dus ik had wat mensen uitgenodigd (iets van 5 ofz) maar al 2 kunnen niet en ik ben het meest close met hun. En dan zie ik allemaal andere mensen die nu ook jarig zijn die allemaal leuke dingen gaan doen met hun vrienden en mensen die gewoon echt gelukkig zijn.

hebben jullie dit ook? Kan ik dit oplossen?

groetjes mij 

Xx

2 reacties

• July 15, 2025

Hallo ​@Kipfillet 

Ik vier ondertussen me verjaardag niet meer 😅

Het is voor mij al een cadeau al die rust die ik er voor terug krijg. Mijn familie is best hoe zeg ik dat veel

En ik geef de vraag dan aan vrienden of ik het moet vieren, van mij hoeft het niet 😅

Mieschien het vieren op een rustigere datum ? 

Ik weet geen goede oplossing 😅 sorry

Maar alvast gefeliciteerd 

Groetjes badeend

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

ik beloof je: dit is niet gek of raar. veel mensen noemen zo’n gevoel “birthday depression”, heb ik op gezocht op het internet. het voelt alsof je een feestje móét hebben, verwachten dat je blij bent, maar je bent gewoon niet zo. dat is echt heel normaal, ook al lijkt dat niet zo op social media of in films. iedereen hoeft niet te lachen op z’n verjaardag, dat kan best heel naar voelen.