Skip to main content

ik had dus laatst een nto2 toets en ik heb een 3,9 gehaald ovoldoende dus ik krijg nu een herkansing morgen en ben nu heel hard aan het leren heb gelukkig studiedag vandaag maar mijn vader die zat dus de hele tijd te schreeuwen tegen me en het lukt me niet om te leren dus toen vroeg ik of hij heel even kon stoppen met schreeuwen maar toen liep hij naar me toe en zei als je nog een keer brutaal bent trek ik je kop van je romp af en hij had een mes vast dus durfde ik niets te zeggen weet iemand wat ik moet doen?!?!

Heeee, dit is echt echt niet oké! Ik zal veilig thuis bellen of de politie want dit is echt gewoon onveilig…

Xx

Hoi @cocoblijftanoniem 

Waarom zat je vader te schreeuwen? En zoals Girl.anoniem al zij je kan veilig thuis bellen die helpen bij onveilige thuissituaties en ik geloof dat ze verplicht zijn een onderzoek te doen wanneer er een melding binnen komt. 

Hoop dat je thuis situatie snel verbeterd en succes met je toetsen. Groetjes ik @SadLightbulb 

Hey @cocoblijftanoniem,

Echt heftig voor je dat je dit hebt meegemaakt, je moet echt veilig thuis of de politie bellen, dit is namelijk een hele onveilige situatie!

Groetjes, Monkeyboy08

Ik zou gewoon de politie bellen en/of veilig thuis. In die tussentijd kan je ook de Kindertelefoon bellen.

Groet mij @Anoniemxv 

Reageer