Vraag

ik haat mijn persoonlijkheid

  • 1 August 2021
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Er zijn erg veel mensen die tegen mij laten weten dat ik te druk ben en vervelend, en ik ben het daar compleet mee eens. Ik haat mijn persoonlijkheid zelf ook want ik heb het gevoel dat ik iedereen gewoon irriteer. Maar ik heb ook 2 vrienden en soms begrijp ik gewoon niet waarom zij mijn vrienden zouden zijn want ik zou als ik een ander persoon was echt geen vrienden met mezelf willen zijn :(.

 

iemand tips?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Beste qwerrty,

Je vrienden willen met jou bevriend zijn toch? Dat is hun keuze en daaraan kun je dus wel merken dat ze jou gewoon leuk vinden zoals je bent! Niet alle mensen vinden bepaald gedrag vervelend! Het lijkt me niet nodig om je persoonlijkheid te haten want, dit is hoe jij bent. Ga daar voor staan: dit is wie ik ben dus deal with it. Dat is moeilijk, I know, maar uiteindelijk voel je je waarschijnlijk beter over jezelf. 
 

groetjes anoniempjex 

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn met jou bevriend, omdat ze je gewoon een leuk persoon vinden :D Aan je post te zien mag je zeker wat meer aan je zelfvertrouwen werken. Bevriend zijn met jezelf kan soms moeilijk zijn, maar is wel zo handig.

En wanneer je er op gaat letten sla je opmerkingen eerder op en merk je ze ook sneller op. Je gaat er daardoor nog meer opletten en vat dingen die misschien niet slecht zijn bedoeld in eens slecht op.

Ga weer wat beter bevriend worden met jezelf ook al klinkt het zo raar.

Reageer