Ik haat mezelf zo erg..

  • 14 March 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi mensen, ik heb de laatste tijd veel problemen thuis, op school en in mijn relatie gaat ook niet alles goed..

Degene van wie ik houd, geven het leven op..

Degene die ik niet mag, worden een steeds groter probleem…


Op school wordt ik gepest omdat ik me meer jongen voel dan meisje, maar de mensen in mijn klas accepteren dat dus niet.


Thuis zijn mijn ouders gescheiden en gaat alles heel slecht en weet ik nooit wat ik moet doen.


Ik zit echt zo dicht bij het vermoorden van mezelf, het is gewoon niet leuk meer!

Het lijkt alsof niemand mij mag en iedereen zijn rug keert naar mij. Ik was gister avond ook al weggelopen van huis, maar ben wel terug gekomen.


Kan iemand misschien helpen?


5 reacties

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd. KT-

 

-Ik bedoel mezelf btw*

Reputatie 7
Badge +18

Hoi wat naar voor jou !  Dat anderen je niet accepteren ik snap dat nooit, Ik snap jouw gevoel heel goed en het is erg dat je daar mee moet worstelen.  Ik heb er ook wat over gezegd in een topic maar misschien kun je ook een keer bellen met de kindertelefoon ?  ze kunnen je helpen en adviseren. En je kunt hier ook heel veel vinden over wat je bezig houd. Ik heb natuurlijk geen oplossing maar kun je misschien een vertouwenspersoon vragen ? Waar je je verhaal kwijt kunt en die je kan helpen bijvoorbeeld. Meestal kun je die via school wel vinden of misschien via de kindertelefoon als je ze belt. Ik hoop echt dat je er wat aan hebt !

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik heb een reactie gepost maar die komt zo, moet langs de check. In elk geval kun je ook altijd bellen met de kindertelefoon :) of chatten.

Groetjes liefs Julian X

Wat erg voor je!!!

Negeer iedereen die je pesten

Je kan altijd een kijkje nemen op 113

Het maakt niks uit of je meer jongen voel dan meisje

Ik heb nog steeds respect voor je 

En wat dapper van je om dit te delen aan ons

 

Luna

Reputatie 1
Badge

Wat erg voor je!!!

Negeer iedereen die je pesten

Je kan altijd een kijkje nemen op 113

Het maakt niks uit of je meer jongen voel dan meisje

Ik heb nog steeds respect voor je 

En wat dapper van je om dit te delen aan ons

 

Luna

Dankjewel <3

Reageer