Skip to main content

Hoi ik ben zeepsopje,

Ik haat mezelf zo erg, omdat ik dik ben, alles fout doe op school, heel kinderlijk ben, ik zorg er alleen maar voor dat mensen zorgen gaan maken over mij en vrienden maken lukt niet. Ik ben gewoon een volledige mislukkeling. Daarom ben ik zo boos op mezelf en had ik zelfmoordgedachtes, ik had geen plannen. Ik deed ook aan zelfbeschadiging. Nu krijg ik ook hulp op school, van de gemeente ofzo sociaal team. Ik weet nog steeds niet helemaal wat dat is. Maar goed wie herkent dit ook?

Groetjes, 

Zeepsopje

Lieve @Zeepsopje 

Ik herken je gevoelens, maar ik weet dat je een leuk persoon. Jouw haatgevoelens komen van teveel reflectie op jezelf. Laat dat reflecteren een beetje los en ga mee met de flow. Als je niet tevreden bent met iets aan jezelf kan je dat veranderen, haten is niet nodig :D

Wat betreft kinderlijk zijn is er niks mis mee! Ik ben zelf ook soms een beetje een gekkie en dat is goed! Je moet jezelf willen en kunnen zijn 😊

Liefs,

Salam🏳️

Hoiiii,

Ja, ik ben ook best wel vaak onzeker over mezelf, maar doe gewoon rustig aan. Als die mensen geen vrienden willen zijn, verdienen ze jou gewoon niet. En je bent perfect zoals je bent hoor! :]

Groetjes, justGhast

Hoi @Zeepsopje  ik sluit mij aan bij @Salam .  Ik begrijp je wel. Maar maak je zelf niet te veel verwijten. Je bent zeker geen slecht persoon en nu je hulp krijgt, geef daar maar een beetje aan toe. Laat je helpen, sta open en besef echt dat je veel meer kunt en waard bent dan je nu misschien denkt! En ik vind ook wat dat kinderlijke aan gaat:  Niks verkeerds aan hoor. Ik kreeg in mn therapie pas geleden juist te horen dat ik wel weer wat meer kind mag zijn en niet te volwassen moet willen zijn omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik heb dat goed in mn oortjes geknoopt en het is echt niet slecht om je kind in jou te laten zien! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi Zeepsopje,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Emma (De Kindertelefoon)

Reageer