Vraag

ik haat mezelf en mijn omgeving

  • 14 November 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge

Hoi. Ik haat mijn leven, Mijn vader is toen ik 6 was overleden en had ik hulp nodig. Dat hielp dus niet. En toen de vriend van mijn moeder bij ons kwam wonen werd het nog erger. Hij schreeuwt tegen mij en doet me soms pijn of zit aan mijn billen. Mijn moeder vindt het helemaal niet erg en sinds ik op de middelbare school zit respecteert ze mijn grenzen niet. Ik wil zelfmoord plegen en mezelf snijden maar ik durf het niet, want ik ben bang dat ze boos op mij worden en ik weer naar Jeugdteam moet. Ook heb ik het moeilijk met mijn seksualiteit, ik val namelijk op meisjes. Ik durf dat ook niet te vertellen ookal weet ik dat ze dat oké vinden. ik haat mijn huis heel erg en ik wou dat ik er weg kom maar ik kan nergens heen. Hoe kom ik hier weg?


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey Ikbennietblij,

Wat naar dat de vriend van je moeder zo doet!

Probeer er eens met iemand over te praten. Zo iemand kan je mentor, vertrouwenspersoon of vriend(in) zijn, als je diegene maar vertrouwd. Het is echt niet oké wat die vriend van je moeder doet!

Als je al weer dat je moeder het oké zal vinden, dan kan het echt geen kwaad om het tegen haar te zeggen. Je kan misschien ook je andere gevoelens aan haar vertellen. Ik ken je moeder natuurlijk niet, maar ze zal er vast voor je zijn!

Ook al lijkt het misschien fijn, jezelf snijden is niet goed. Probeer dat niet te doen, hoe moeilijk het ook is!

Zelfmoord plegen is ook niet de oplossing, ook al lijkt het misschien wel zo. Er zijn altijd mensen die van jouw houden!

Onthoud dat je mag zijn wie je wil en je mag voelen wat je wil! 

Groetjes iemand.

Reageer