Alles gaat slecht. Ik ben dit weekend 2x al enorm depressief geworden. Ik heb de neiging om zelfmoord te plegen en ik voel me ziek en zwak.
Het gaat al een tijdje niet goed. Ik heb veel ruzie met m’n ouders. Ik krijg echt een enorme hekel aan ze. Ze pakken alles van me af en cancelen alles. Ik moet van ze een hobby wegdoen en ik mag sinds vanavond geen schaatswedstrijden meer rijden. Terwijl schaatsen m’n passie is. Ook op school gaat het slecht. Ik haal slechte cijfers, waardoor ik door m’n ouders op m’n bek krijg. Ik heb gisteren bijvoorbeeld een 2,4 voor Frans teruggekregen. Als m’n ouders door m’n mentor worden opgeroepen, cancelen ze al m’n hobby’s en moet ik elke dag naar huiswerkbegeleiding. Alsof ik daar zin in heb. Ook helpt het, met het binnenkrijgen van zulke cijfers, dan niet als je zusje steeds appt: “10 voor Frans”, “9.6 voor geschiedenis”, “8.4 voor aardrijkskunde”, “yes m’n cijfer voor aardrijkskunde is aangepast, toch een 9,8!”. Ze bedoelt het goed, maar ik wordt er, als ik net een 4 voor biologie heb teruggekregen, nog verdrietiger van. M’n moeder wordt telkens boos op me, zonder enige reden. Wat moet ik doen?