Skip to main content

hoi.

ik haat mezelf. ik haat mezelf. ik haat mezelf. ik haat mezelf. ik haat mezelf. ik haat mezelf. ..

ik wil echt dood nu. ik ben na een tijdje weer begonnen met snijden. een vriendin heeft death treats gestuurd, heeft me verlaten en morgen moet ik naar school (daar komen we elkaar tegen) ze zei dat ze me dan in elkaar ging slaan en me dood zou maken. wat moet ik doen..?

HELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELPHELP!!!!!!!

Voor morgen voor school, blijf bij andere mensen,  zodat je niet alleen bent, stel ze doet iets. 

Zelfmoord is nooit een oplossing, weet dat er echt nog hoop is, alleen zie je dat even niet, je kan altijd 113 contacten voor meer ondersteuning. 

Probeer te stoppen met snijden, dat is makkelijker gezegd dan gedaan I know, maar probeer het echt, snijden gaat je uiteindelijk niets helpen. 

Stay safe x 

Groetjes 

Anoniem789 

Hoi @anoniempje1010 ,

Wat naar om te lezen dat je je zo voelt over je zelf, en dat je weer bent begonnen met sh.

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. misschien kun je op school praten met je mentor, of met een vertrouwenspersoon?

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

De Kindertelefoon 

@anoniempje1010 hoe is het gegaan vandaag op school?

Liefs 

Anoniem789 

@anoniempje1010 hoe is het gegaan vandaag op school?

Liefs 

Anoniem789 

het was wel oke, ik heb haar niet gezien. ik heb mijn excuses aangeboden en wil weer vrienden zijn (ik heb btw niks gedaan tho) en ze antwoordde met: oke maar dan moet JIJ het niet verpesten 😑

Okee beetje speciale reactie maar wel fijn dat jullie dan weer vrienden kunnen zijn! 

Liefs

Anoniem789 

oei ik heb dit ook meegemaakt niet fijn ik zou als ik eerlijk moet zijn  haar niet meer vertrouwen en volgende keer kun je ook met je mentor (als je al op de middelbare zit) erover praten toen ik ook zo'n bedreigen had meegemaakt durfde ik het dus niet tegen mijn ouders vertellen en heb het op school tegen mijn juf gezegd maar zij had mij wel proberen te slaan is niet gelukt maar is juist fijn haha ik hoo dat het gewoon goed komt mis een stomme vraag maar waarover hadden jullie ruzie

Reageer