ik heb geen zin meer erin
k haat mezelf
van top tot teen
van mn bloed tot mn hart
1, kben lelijk
2,k ben niemand zn nummer 1
3,niemand houd echt van mij
4,als k in een groep ben ben k de meeloper
weten jullie misschien iets fz zo ja zeg het ajb
ik heb geen zin meer erin
k haat mezelf
van top tot teen
van mn bloed tot mn hart
1, kben lelijk
2,k ben niemand zn nummer 1
3,niemand houd echt van mij
4,als k in een groep ben ben k de meeloper
weten jullie misschien iets fz zo ja zeg het ajb
Hoi
Wordt zekerder van jezelf, geef vaker een eigen mening ook al is die anders dan de mensen waarbij jij meeloopt. En je bent niet lelijk iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier. Misschien ben jij niet de mooiste lichamelijk, maar dat je hulp vraag en open bent voor hulp is ook al een mooi ding.
En je hoeft niet altijd nummer één te zijn om gewaardeerd te worden en geloof mij je bent waarschijnlijk wel iemands nummer één, maar jij denkt te slecht over jezelf dus je ziet niet in dat iemand je als nummer één kan zien.
Zijn er nog andere redenen dat je zelf haat? Ik hoop dat je hier wat aan had.
Groeten van mij
Ah dankje en ja k voel me raar omda k ook vaak aftrek en ja kweet ni
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
Hey,
Niet jezelf haten hoor! Iedereen is perfect zoals hij/zij is. Als iemand dat niet vindt, mag dat, maar negeer dat dan maar gewoon.
Je bent niet lelijk. Niemand is lelijk.
Je familie houdt echt wel van je en een speciale persoon zal dat ook doen later.
Jij bent de nummer 1 van je ouders! Waarom zouden ze jou anders ter wereld hebben gebracht??? :]
Groetjes,
justGhast
Hoi
Probeer om minder aftetrekken, je voelt je misschien even goed door de dopamine die vrij komt in je brein, maar daarna ga je nog slechter voelen.
Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen.
Groetjes ik
Hoi
Wat lastig dat je je zo slecht voelt over jezelf! Goed dat je steun zoekt op het forum.
Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Mariska
De Kindertelefoon
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.