Skip to main content

Hallo allemaal,

Dus als je aan de titel kunt zien, haat ik mezelf.

Waarom? Ik word constant gepest en krijg constant commentaar. Ik ben best wel verlegen en dan krijg ik daar weer gezeik over, bijvoorbeeld dat ik niks kan en durf en dan zeggen weer meisjes dat ik below-mid, oftewel lelijk ben en geen personaliteit heb, noem maar op en nog meer negatieve reacties. En het stopt niet, elke dag weer. Wat zou ik kunnen doen om dit te verhelpen, want ik zit er echt mee en ik huil ook echt veel vanwege dit!

Veel liefs, justGhast

Hey! Ik ga je later uitgebreid een reactie sturen maar ik vind het niet nodig dat je je zelf haat of zo negatief over jezelf denkt hoor! Als ik je reacties zie ben je een aardige vriendelijke goede jongen ! En als mensen zulke domme dingen zeggen zijn ze jou niet waard! Jij komt iemand tegen die bij jou past en die ziet hoe en wie je bent. Houd moed en je bent echt een goed persoon! Liefs,Tover xxx


Hoi,

Ik vind het echt spijtig dat mensen zo gemeen tegen je doen! 

Hun commentaar zegt meer over henzelf dan over jou. Dat moet je vaak genoeg tegen jezelf zeggen, hopelijk ga je het je dan minder aantrekken, want jij ben echt niet waard dat anderen zo tegen jou doen. Je bent sowieso mooi en goed genoeg zoals je bent, dus die commentaar moet je niet geloven, en ik weet dat het heel moeilijk is. Ik denk dat als je het vaak genoeg zegt, je het vanzelf wel geloofd. Zo werkt je brein meestal. 

Oww, sorry, ik ben waarschijnlijk aan het afwijken. (Ik ben op dit moment heel erg geschrokken van hoe makkelijk je jezelf voor de gek kunt houden.)

Ik weet niet meteen hoe ik je zou kunnen helpen, maar ik wil je echt steunen en ik hoop het beste voor jou!💗

Liefs, Salaam


Heyy, 

Ik ben het idd eens met @Tover01 en @Salaam. Maar onthoudt maar goed, wie met zulke domme onzin over jou praat, vaak last heeft van zichzelf en dit helaas op een goed persoon afreageren...🤨 zulke mensen moet je met een korreltje zout nemen en niet te diep om ingaan. En ja dat is lastig, maar zullen sneue types zijn jou niet waard en één oor in en de andere weer uit.  💪

Veel liefs van mij 💗


@justGhast ,

Nog een toevoeging je moet jezelf echt niet haten alleen vanwege zulke gemene personen!

Liefs van mij ❤️


Dankjewel voor de lieve reacties!!! <3


Lieve @justGhast 

Misschien kijk je niet echt meer naar je antwoord. Ik haatte mezelf ook toen ik 8 jaar was. Dus ja, zo jong kan dat al gebeuren 😉. Ik kreeg namelijk toen een burn-out

Ik heb elke avond op bed zitten te janken dat ik niks meer kon en dat ik slecht was enzovoort. 
Elke avond aan mijn huiswerk zitten tot ik niet meer kon en ik op mijn bureaustoel in slaap viel. Ik ben 2 maanden niet op school geweest. Ik kreeg professionele hulp en ik moest een dagboek beginnen wat me ENORM heeft geholpen.  Nu heb ik nergens meer last van. 
Ik zou zeggen, begin een dagboek ;)

Liefs Anoniema


Hoi @justGhast ik vind dit echt erg om te horen. Ik ben ook net zoals jou verlegen en bescheiden maar dat hoeft echt geen nadeel te zijn. En die mensen dat jou pesten ik weet dat dit heel moeilijk is maar let er gewoon niet op. Ze zijn jou niet waard. Het is niet erg om ‘niks’ te durven (ookal weet ik niet of dit echt zo is natuurlijk bij jou) ik durf ook weinig. Vooral omdat ik te veel nadenk.  Laat die meisjes zo. Als ze zeggen dat je lelijk bent laat hen gewoon zeggen. Zoals het spreekwoord zegt ‘Er zijn genoeg vissen in de zee’. 

Maar het belangrijkste is dat je jezelf blijft zijn.  Ook al word je gepest en geven mensen commentaar op jou. Jij moet jezelf niet veranderen, niet voor die meisjes, niet voor de pesters, voor niemand!

Nog veel sterkte!


Reageer