Vraag

ik haat me zelf..

  • 29 March 2020
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik haatme self echt... Het gaat steeds slecht met me.. Ik snijd nu elke dag.. En het word meer en erger... Ik weet het niet meer.. Ik kan nooit slapen.. Ik ben alleeen maar moe.. En alles voelt zoo ellendig.. Snijden voelt als opluchting want dan kan ik daar aan denken inplaats van anderen dingen..


4 reacties

onnodige quote verwijderd

 


hai, 

ik snap dat het allemaal zo hopeloos kan voelen. Maar je moet erin blijven geloven, dat kan je echt wel.  Mag ik vragen of je iemand hebt waar je heen kan gaan wanneer je je zo voelt. Zo niet raad ik sterk aan om het aan iemand te vertellen, je vader, moeder, mentor, andere docent of een vriend(in). Uiteindelijk zal je blij zijn het gedaan te hebben. En het snijden, heb je misschien iets van een activiteit die je ontspanning/rust brengt. Misschien kan je dat gaan doen wanneer je de drang voelt. Of vlinders en bloemen op je huid tekenen. Misschien helpt het om een elekstiekje tegen je pols aan te slaan. Ook niet heel goed voor je maar al een stuk beter dan snijden. 
 

En persoonlijk denk ik dat je echt hulp moet zoeken, met goede hulp kan je dit gevoel echt wel oplossen. En als je al hulp hebt kan je misschien met ze het er over praten. Om het er lekker uit te gooien. 
 

Xx me. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik maak de laatste dagen het zelfde mee dus ik weet hoe je je voelt, vandaag heb ik het een vriendin verteld ik raad je aan om dat ook te doen, appen/ bellen met de kindertelefoon was ook fijn.

heel veel sterkte, je bent niet alleen xx 😘

Hey,

Wat rot voor je!

Heb je inderdaad iemand waar je het mee over dit soort dingen te hebben?

Het kan heel erg opluchten om even je verhaal te doen bij iemand die naar je luistert.

Je kan, net als @Alexa al zei, even appen of bellen met de Kindertelefoon. Zij luisteren altijd naar je, denken met je mee en het is volledig anoniem.

Het zal denk ik een goed idee zijn om hulp te zoeken of er met j e mentor over te praten, hoe moeilijk het ook is. Je kan ook naar de huisarts gaan en via daar hulpvinden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes,

Xx🍀

Hey,

ik kan me zeker voorstellen hoe je je voelt en ik vind het heel erg dat je dit moet meemaken. Waardoor voel je je zo ? Heb je het gevoel dat mensen niet naar je luisteren? Heb je problemen waar je niet uitkomt ? Ben je onzeker over jezelf ?

ik hoop dat ik je dan beter kan helpen. Als je het niet wilt vertellen is ook niet erg. Probeer dan voor jezelf na te gaan waarom je je zo voelt. Als het met je zelfvertrouwen te maken heeft zou ik dingen die je eng vindt proberen vaker te doen zodat je zelfverzekerder wordt. Als het problemen zijn in je omgeving waar je niks aan kunt doen probeer het dan te accepteren en jezelf zo gelukkig mogelijk te maken . Als het problemen zijn waardoor je niet normaal kunt leven zou ik zeker hulp zoeken. Ik beloof je uiteindelijk gaat het helpen.

hou vol

xoxo

Reageer