Skip to main content

ik haat het dat...

• October 5, 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik haat het dat …

...ik niemand dichterbij laat komen

...ik altijd moet huilen

...ik nooit geboren zou willen zijn

...dood makkelijker lijkt

...ik niet eerlijk durf te zijn

...ik mezelf haat

...de spiegel een monster of een prinses is, maar nooit gewoon een meisje

...ik mezelf of anderen niet vertrouw

...een geschreven brief fouten bevat

...ik mezelf snij

2 reacties

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 5, 2025

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin, (De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Het klinkt alsof je heel veel pijn hebt en dat je je heel verdrietig voelt. Dat lijkt me echt heel moeilijk voor je. Je bent niet stom of slecht omdat je zo denkt, het betekent alleen dat je heel erg veel verdriet hebt. Je bent niet alleen, ook al voelt het misschien zo. Er zijn mensen die willen luisteren en je willen helpen, ook als je denkt dat dat niet zo is. 

xx liefs Wolf 🐺