Skip to main content

ik haat het...

• October 6, 2025
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Ik haat het……

• mensen willen me niet accepteren
  • Mensen haten me
  • Ik sta er gewoon alleen voor (zo voelt het…)
  • Ik zie er niet uit…
  • ik word uitgescholden op school

Terwijl:

• ik ben blond
  • Ik heb blauwe ogen
  • Ik heb een goeie kledingstijl
  • Oké, m’n gezicht heb ik ook puistjes en mee-eters maar dat heeft iedereen. Toch??

Dus? Wat is mijn probleem? Wat moet ik met mezelf aan? En waarom altijd IK!!!

Help me…

XoXo ~K

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 6, 2025

Hey! Waarom doen ze zo stom? Mensen verzinnen altijd wel dingen om andere kinderen te pesten of te vernederen.  Er is helemaal niks mis met jou hoor! Die mafkezen die zo doen hebben vaak weinig persoonlijkheid en voelen zich veilig in het pesten. Liefst samen met anderen. Laf is het. Maar daar ben jij nog niet mee geholpen. Ik denk dat je best met je mentor of een vertrouwenspersoon mag praten. Vertel wat je voelt en wat je overkomt.  En misschien kun je eens beginnen met de Kindertelefoon te bellen ( of ermee chatten).  https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

En ik hoop dat je meer tips krijgt. Laat je niet klein krijgen door die " mensen" die je uitschelden. Ze zijn super sneu. 

Liefs, Tover xxxx 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Aww dat is echt niet leuk 😢 Je bent helemaal niet raar of lelijk, mensen kunnen gemeen doen zonder reden. Jij bent goed zoals je bent! Iedereen heeft puistjes en moeilijke dagen soms. Probeer met iemand te praten die lief is, je bent niet alleen 💕✨

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 7, 2025

Heel erg bedankt ​@Tover01 !! En wat je zegt van “laat je niet klein krijgen” dat is ze vorig jaar al een paar keer gelukt, maar dit jaar is dat anders en heb zelf ook al dingen geflikt bij kindjes die iets tegen mij hadden of deden zoals: Deo in iemands gezicht spuiten die dat bij mij daarvoor deed, gw grote bek geven & tafel keihard naar achter schuiven… alleen toen lag ie op de grond… maar dat boeit me vrij en vrij weinig HEHEHE

XoXo ~K

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 8, 2025

Aww dat is echt niet leuk 😢 Je bent helemaal niet raar of lelijk, mensen kunnen gemeen doen zonder reden. Jij bent goed zoals je bent! Iedereen heeft puistjes en moeilijke dagen soms. Probeer met iemand te praten die lief is, je bent niet alleen 💕✨

xx liefs Wolf 🐺

Dankjewel, maar hetbzal toch niet veranderen

• October 29, 2025

hiii ik voel wel eens hetzelfde en stiekem voelt iedereen dat… ze doen alleen zo om 'erbij te horen' of omdat ze bang zijn dat het bij hun overkomt. het ligt echt niet aan jou! 😽 Je bent gewoon goed zo, niets aan doen en lekker negeren en zoek mensen die je aardig vind.

xx Juul

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

heb zelf ook al dingen geflikt bij kindjes die iets tegen mij hadden of deden zoals: Deo in iemands gezicht spuiten die dat bij mij daarvoor deed, gw grote bek geven & tafel keihard naar achter schuiven… alleen toen lag ie op de grond… maar dat boeit me vrij en vrij weinig HEHEHE

Ik moet eerlijk zeggen dat hen vernederen vast goed zou werken. Ik had ook 3 jaar lang gehad dat mensen maar foto’s van mij bleven maken, en uiteindelijk had ik gezegd, ‘Als ik nog een iemand een foto zie maken van mij, gooi ik die telefoon in de prullenbak.’ Raad wat er daarna is gebeurd en wie er geen foto’s meer van me maken. XD