Skip to main content

Op school gaat het dus niet lekker zoals ik al eerder heb verteld en het voelt gwn echt 15 tegen 1 in me klas 

we hebben een klassen app op Whatsapp en toen had iemand zo stem ding gemaakt en daar onder stond mij naam met allemaal dingen zoals … is een mogool en 15 man heeft daar op gestemt inclusief de mentor

buiten school wordt ik skinny genoemd om dat ik te lang ben voor me leeftijd (14) 184 cm

en ze gaan bij mij aan de deur om dingen tegen me ouders te vertellen wat niet eens waar is

ik snap dit zo niet meer

nou groet @20anoniem24  Ciao

Wat vervelend!! Ik zou er met een vertouwenspersoon over hebben… Heb je een mentor, locatiecoördinatoor of een andere docent op schoold die jij vertrouwd? Anders kan je ook altijd bij je ouders terecht! En de kindertelefoon is er ook altijd voor je! Je kan chatten en bellen, chatten via de site maar voor bellen weet ik het nummer ff niet meer… Maar die kan je heel makkelijk opzoeken! Ook kan je gaan trainen als je er wat aan wilt doen, maar dat is jouw keuze! Als jij jezelf mooi vindt zoals je bent dan is dat helemaal goed!! Als je er wat aan wilt doen, dan is dat ook goed!! Als ik je nog ergens mee kan helpen/steunen, hoor ik het wel!

Liefs -Ikweetgeennaam321

@Ikweetgeennaam321 mentor heeft geen zin want me mentor zit ook in die groep en vorig jaar heb ik alleen maar met me mentor gepraat verder nog tips?

Reageer