Skip to main content
Vraag

ik haat dit

• June 6, 2026
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik haat hoe alles nu is! 
Ik ben niemand nummer 1 want men beste vriendin heeft een nieuwe gevonden die mij haat en nu praat ik niet meer met haar en school gaat verschrikkelijk alles eigenlijk. Ik wil het stoppen gewoon dat het klaar is maar dat kan ik gewoon niet maar niks zit mee en alles is stom en ik moet de hele tijd doen alsof alles oké is want ik durf helemaal niet tegen iemand over wat ik voel te praten en alles zit tegen waarom is dit nou? Ik ben lelijk, dik, geen vrienden en iedereen verlaat me. Waarom gebeurd dit want ik heb het gevoel dat ik echt een goed persoon ben maar niemand blijft omdat ze altijd leukere mensen vinden en het lukt gewoon allemaal niet meer! Ik wil gewoon dat dit stopt 

3 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 11, 2026

hi ​@Xxxxxxgx 

wat naar dat je je zo voelt. 

je krijgt een virtuele knuffel van me en ik hoop dat alles snel beter mag gaan 🫂

veel liefs vie💗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 11, 2026

Hey! Ik sluit me graag aan bij ​@vie  en als je er met iemand over wilt praten is dit altijd een goed idee: 

https://www.kindertelefoon.nl/

Veel sterkte! 

😘Tover 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 12, 2026

heyy wat naar dat je je zo kut voelt als je ooit belang hebt bij een online praat genootje geef maar een gil ik ben er voor je ik ken het gevoel zit er zelf ook middenin

kusjes van mij