Skip to main content

Heyy S hier,

Ik ben er klaar mee. Het lukt niet. deze hele weken waren klote. Heb alleen maar klote nieuws gehoord.

Zelf durf ik er niet met iemand over te praten, want ik ben bang dat niet luisteren naar wat ik zeg. Het niet geloven. Me anders zien.

Iemand tips voor praten, want ik zit er zelf echt heel erg mee.

Hii,

Wat naar dat je je zo voelt. Misschien durf je wel een keer met de kindertelefoon te bellen of te chatten? Dat kan tussen 11 en 21 uur en ik denk dat dat je wel kan helpen. De mensen bij de kindertelefoon zijn heel lief en die hebben denk ik wel goede tips voor je. Dat kan via deze link

https://www.kindertelefoon.nl/

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Hoi Meloentje28,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire De Kindertelefoon 

Heyy, ten eerste.. probeer niet op te geven!! Je kunt het. Laatste tijd is voor mij ook klote, weet hoe het voelt. Je kunt altijd met de kindertelefoon praten of bellen. Als het nog erger gaat, 113 support. (Een website als je aan zelfmoord denkt) je kunt hier op het forum ook met iedereen praten, weet dat. Je kunt ook op therapie gaan, dat is moeilijker te regelen. Veel liefs en sterkte, E ❤️

Reageer