Vraag

ik geef het op

  • 11 January 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guys 

Zoals jullie mischien al aan de titel hebben gezien geef ik op ik raak iedereen kwijt van wie ik het meest hou ook zit ik al een hele lange tijd niet lekker in me vel ik heb erg moeite met degene die ik los moet laten (lees vorige topic) en ik kan niet meer ik heb zm gedachtens ik ben depressief nou ja ik heb me momenten het komt en het gaat en ik weet het gwn niet meer ik weet dat ik niet de enig ben die in deze situatie zit drm vroeg ik me af hebben jullie tips hoe ik hier mee om kan gaan want ik heb me afscheidbrief al geschreven voor als ik zm ga plegen ben het niet van plan guys maar ik kan echt niet meer 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, er zijn zoveel mensen die meer om je geven dan je ooit zou kunnen bedenken, geloof me het leven zal het echt nog waard zijn, hoe dan ook!

 

Je kunt 113 bellen dat is de hulplijn voor zelfmoord. Ze hebben ook een website 113.nl

Het is ook belangrijk om er met iemand over praten denk aan je ouders, mentor of een (school)psycholoog.

 

Groetjes ThatGalacticRobot

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Je zit (net als veel andere forumgebruikers) in een nare situatie. Nu snap ik goed dat er vaak geen uitweg lijkt te zijn. En zelf zie ik deze momenteel ook niet. Maar ik denk dat het een kwestie is van blijven zoeken naar de uitweg. Denk aan met je mentor gaan praten. Deze is er om je ook met dit soort problemen verder te helpen. Ik ben zelf na een tijdje denken tot het idee gekomen om na mijn quarantaine een brief aan mijn mentor af te gaan geven. Ik ben namelijk geen fantastische prater net als veel forumgebruikers. Misschien helpt dit ook bij jou? Ik zou in ieder geval proberen te gaan praten met iemand. Als je dit nog niet hebt gedaan. En ik zou gewoon het hele (eerlijke) verhaal vertellen. Zoals hierboven ook word genoemd. Neem desnoods contact op met 113!

Reageer