Ik ga zelfmoord plegen

  • 27 November 2022
  • 7 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen, ik heb al eerder een topic geschreven en wil bij deze laten weten dat ik er een einde aan ga maken, binnenkort. ik kan echt niet meer en dit wordt mijn uitweg. De reden dat ik dit schrijf is omdat ik de mensen die mij probeerde te helpen in wil lichten dat ik enorm dankbaar ben geweest voor jullie advies maar het voor mij niet juist heeft geholpen en dat is mijn schuld en niet die van jullie. Ik wil de kindertelefoon, 113 en de mensen die mij geprobeerd te hebben helpen heel erg bedanken voor alle motivatie die ik heb gehad om nog even door te strijden. Mijn tijd is nu echt voorbij en er is niks meer dat ik eraan ga veranderen, hopelijk is er een hemel en kom ik daar terecht want ik heb echt mijn best daarvoor gedaan. Ik wil tegen iedereen zeggen dat je speciaal bent en ik trots op je ben, en dat je moet blijven strijden ookal doe ik het even anders. Ik zal mijn familie en vrienden enorm missen maar het is beter zo. Koester de mensen om je heen voordat ze weggaan. Dit was mijn afscheidsbrief, doei iedereen en maak het leukste van je leven en geniet ervan zolang het nog kan...<3


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hai, ik hoop dat je er nog bent en dat je nog even dit kan lezen. Alsjeblieft doe het niet, klink heel cliché maar je bent heel veel waard. Ik ken je niet, ik weet niet waarom je dit wil. Maar probeer je er alsjeblieft nog even overheen te zetten. Ik hou van je, liefs xx

Hoihoi, Ik hoop dat je dit nog leest en er nog bent. Ik vind het super jammer dat we afscheid van je moeten gaan nemen. Ik wilde zeggen dat je het niet moet doen, maar als jij echt denkt dat het het beste is, ga ik niet proberen je tegen te houden. Niet dat ik het leuk vind, maar ik weet dat ik er nu toch niks aan kan doen. Zeggen dat je het niet moet doen heeft gewoon niet veel nut. Je ziet dit als enige uitweg en ik hoop van harte voor je dat dit de goede uitweg was. Ik zelf betwijfel het, maar ik respecteer je keuze. Je hebt gedaan wat je kon doen, maar helaas was het voor jou niet genoeg. Ik ben echt trots op je dat je nog de motivatie hebt gehad om door te strijden en ik vind het echt jammer dat je nu toch deze keus hebt gemaakt. Het ga je goed. Liefs van mij.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @N_0910 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groet, 

Luuk

Hallo @N_0910 ,

Ik hoop dat je er nog bent en dit leest, Want ondanks dat het niet goed gaat is het handig om terug te kijken wat je wel hebt. Ik heb zelf ook een einde aan mijn leven willen maken omdat ik mij echt niet meer goed voelde en voor mijn gevoel niks meer had. Na 1,5 jaar therapie heb ik leren kijken naar wat goed gaat, en niet wat minder gaat. Kijk hoeveel mensen er om je geven. Kijk naar wat jij allemaal al wel niet heb bereikt. Maar denk er ook aan wat je nog kan bereiken. Mij heeft het heel erg geholpen om een doel te stellen. Ga bijvoorbeeld naar de sportschool, En probeer echt een zieke boddybuilder te worder, Ga werken in een verzorgings tehuis en doe iets voor ouderen mensen. Geloof me daar krijg je meer liefde voor terug dan dat je wist dat er bestond. het doet mij verdriet te lezen dat jij je zo naar voelt en ik hoop oprecht dat je een goede uitweg mag vinden.

God zal altijd bij je zijn <3

Reputatie 1
Badge +1

Ben je er nog, doe het niet, ik schrok zo enorm van je bericht.

Doe het niet, je hebt nog een heel leven voor je, met misschien wel een partner en kinderen in de toekomst en dan ben je misschien wel gelukkige ouder.

Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 1
Badge +1

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭DOE HET NIET!!!!

Reputatie 7
Badge +9

aub doe het niet zegt dat het er nog bent

 

Reageer