Skip to main content
Vraag

Ik ga weglopen van huis

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, 
Ik ben het spuugzat thuis ik ben er helemaal klaar mee, ik ga morgen weglopen en ik neem een hoop geld mee en kijk wel waar ik terecht kan, waarschijnlijk familie leden. Maar ik kan niet de pijn verdragen dat ik mn zusje en stiefbroer achter ga laten. Maar ik denk dat het beter is als ik hier thuis niet meer ben.
Wat moet ik doen ben wanhopig maar ik ga hier niet langer blijven. Help iemand mij alsjeblieft!

Groet,
S

2 reacties

j2000
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 15, 2025

Hoi ​@anoniempie1234 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Sara (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@anoniempie1234!

Ik begrijp je! Zelf ben ik ook 3 keer van huis weg gelopen  

Het langste wat ik ooit ben weg gebleven was 3 kwartier… 

Ik heb altijd gedacht dat m’n ouders meer van m’n zusje hielden dan van mij… dit voelt nu af en toe nog steeds zo maar ik heb hulp gezocht samen met m’n moeder omdat ik ook vaak boze uitvallen heb enzo

Tip: Zoek hulp en áls je dan weg loopt… geef dit dan eventueel door aan een familielid die jij vertrouwt en waar je altijd maar dan ook altijd terecht kan!!

Suc6!! 

Liefs💕💕💕