ik ga weg van alles

  • 24 May 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ga weg van alles, al mn problemen ouders, school. Ik ben klaar met alles. Ik weet nog niet of ik weg ga lopen of zelfmoord ga plegen maar ik ga een van beiden doen


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hee, waarom wil je niet meer? je moet geen zelfmoord plegen hoor :( denk aan alle leuke dingen die je ooit hebt gedaan, met vrienden of familie, praat gewoon met iemand. 

Succes :)

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Anoniem020 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 - Sascha | De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +4

Haii!! Ik snap dat je echt in een moeilijke situatie zit. Het lijkt me super zwaar voor je, maar alsjeblieft loop niet weg en pleeg geen zm. Je zit nu in een hele moeilijke tijd maar je gaat er uit komen en je krijgt echt een mooie toekomst. Soms lijkt het van niet, maar het is echt zo.  - De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. -

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. 

Geloof me, alles gaat goed komen. Ookal weet ik niet in welke situatie je precies zit, ik weet het echt zeker. Je bent het echt waard. 

Reageer