Skip to main content
Vraag

ik ga te ver

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Inmiddels snij ik niet alleen in mijn hand maar ook op mijn pols. En ook de binnenkant . Ik voel me constant  k** en moe. Ik vraag me af of ik niet gewoon depressief en suïcidaal ben maar weet niet wat ik moet doen maar twee mensen weten van mijn situatie. En mijn ouders weten van niks

4 reacties

help
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 16, 2025

Hoi May00,

Wat vervelend voor je, ik heb geen ervaringen met het snijden van jezelf maar ik zit ook niet lekker in mijn vel de laatste tijd. Als ik me onprettig voel vraag ik altijd of mijn vriendinnen kunnen spelen en dan gaan we meestal buitenspelen en hebben we het over leuke dingen en maken we lol, dan voel ik me altijd een stuk beter! Ik weet niet precies hoe jouw situatie is ,aar ik zou het tegen je ouders zeggen, die gaan vast niet boos worden ofzo ik denk dat die je juist steunen en helpen. Misschien is het niet altijd fijne hulp maar als je je daardoor niet meer depressief voelt en jezelf minder of niet meer snijd dan denk ik dat het het wel waard is.

Ik leef met je mee, veel succes! 🤞🏻😊

Doei!!!👋

😊

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 16, 2025

Hoi May00 

Ik zal als ik jou was naar je mentor of een docent die je vertrouwt/mag gaan. Dit is eerst heel moeilijk maar daarna gaat het makkelijker. Ook hebben die meer ervaring met jongeren dan je ouders.

Je kunt ook altijd nog naar 113 bellen, dit klinkt heel definitief maar daar zijn professionals die er echt verstand van hebben.

Met hopelijk helpende groet lovegood 

j2000
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 16, 2025

Hoi ​@May00