ik ga nooit verder dan zoenen

  • 10 August 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen,
ik zit met wat en ik dacht laat ik het dan maar op het wereld wijde web gooien 😉. Ik heb vaak dat ik dan een gezellige avond (bv bij een feestje) heb met een meisje en dan zoenen we ook wel maar daar blijft het dan altijd bij... als ik bijvoorbeeld de dag erna een gesprek wil starten dan zijn ze vaak kort af.. ze willen gwn nooit verder dan zoenen. Wat doe ik verkeerd (behalve dat ik zou moeten wachten).

1 reactie

Hey Anomien

Je ontmoet weleens een meisje op een feest, maar nadat jullie gezoend hebben, hoor je vrij weinig van haar.

Het zou kunnen dat de meisjes waar jij mee zoent, slechts uit zijn op een gezellige avond. Voor hen was de zoen misschien van niet zo'n grote betekenis. Dat je op dezelfde avond als de ontmoeting met een meisje zoent, geeft een licht signaal af dat je er weinig achter zoekt. Het getuigt van respect om haar eerst wat beter te leren kennen.

Als je graag om zou gaan met een meisje waar je een sterkere band mee op kan bouwen, raad ik je aan om dit soort ontmoeting op een neutrale plek te houden. Op een sportclub bijvoorbeeld. Daar draait het minder om 'een avondje fun en dan klaar'.

Groetjes
Kenshin

Reageer