Skip to main content
Vraag

ik ga morgen op kamp, maar ben nerveus

• June 8, 2025
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

ik ga morgen op kamp. ik heb er zin in maar ik ben erg nerveus. want ik ga in een hotel slapen, op een kamer met andere kinderen. dat wordt erg gezellig. maar ik heb angst om te poepen met andere personen. dus met mijn eigen familie mijn ouders kan ik gewoon naar de toilet, maar als er al een ander familielid of vriend bij mij thuis is, lukt het me gewoon niet. en ik ben bang dat ik heel slecht slaap. ik ben op kamp veel bezig met honden daar en honden voelen heel erg je gevoelens. dus als je moe bent, voelen ze dat. ook ben ik vaak gewoon verdrietig, ook al lach ik. van binnen huil ik. maar misschien komt het wel goed de hele week.

3 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Je nerveuse gevoelens zijn normaal en daar heeft bijna iedereen wel last van, de ene wat meer dan iemand anders. Het word vast een super leuk en gezellig kamp en ik weet zeker dat als je morgen weg bent dat je zenuwen weer afzakken. Het komt allemaal goed!

Veel plezier alvast! :)

Liefs, ItsJustMe <3

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Het komt vast goed. Een kamp hoort een spannend te zijn. Met anderen op een kamer.

Maak je geen druk en geen vergeet niet te poepen :)

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 12, 2025

Hi ​@Zeepsopje 

wat is hoor is alsof het klinkt dat je gewoon nerveus bent, kamp is echt heel leuk. 

geniet er gewoon lekker van

hoop dat het helpt

-Koetje.123-