Skip to main content
Vraag

ik ga ergens in maart naar de psycholoog, maar.....

• February 17, 2026
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Heyy,

Ik heb denk ik wel goed nieuws, maar er is ook iets waar ik mee zit. Ik ga ergens begin meisje naar de psycholoog in het ziekenhuis, het was een idee van een leraar en dat hebben ze mijn ouders verteld. Alleen ik vind het wel spannend, want sinds ik in thailand ben, heeft bijna alle mensen me veroordeeld, ben bang dat ze dat ook gaat doen, ook al weet ik dat psychologen niet horen te veroordelen. Ben ik er toch bang voor.

En ik voel me niet persée echt gemotiveerd om te gaan. Wat als het niet werkt? En wat als ik hibernate weer stop, jrijg ik dan weer een terugval? Ben ik dan weer bij begin af aan. 

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Zeepsopje ,

Ik zou dit van tevoren aangeven, dat je bang bent dat er vooroordelen komen en bang bent het niet eert> daardoor niet gemotiveerd bent. Zoals je zelf al zegt psychologen horen niet te vooroordelen, dus ik denk dat hij/ zij je wel gerust kan stellen. Misschien kun je ook meerdere dingen van tevoren even opschrijven zodat je niet alles hoeft te onthouden. Bijvoorbeeld angsten, dingen die je belangrijk vindt dat ze moeten weten etc. Dan komt het vast goed😊

Liefs

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Sorry typfout 🤭🫣

Ik bedoel dat je bang bent dat het niet werkt..