Skip to main content
Vraag

ik ga er een einde aan maken

• March 3, 2026
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey, ik ben al een tijdje niet meer online op het forum geweest en denkt dat ik dat ook niet vaak meer zal zijn. Het gaat heel slecht met me en ik heb nu op mijn armen wonden van het snijden. Ik denk vaak aan zelfmoord en ik verlang eig naar geen pijn meer hebben, zowel mentaal en fysiek. het gaat niet goed tussen mijn ouders en mij en mijn vriendinnen verzwijgen mn problemen. de twee jongens die mij continu kkr hoer noemen en zeggen dat ze hopen dat kkr krijg zeggen ook dat ik zelfmoord moet plegen.  ik weet nog niet hoe maar ik wil niet meer zo doorgaan. 

Deel van de tekst verwijderd

6 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 3, 2026

Hoi ​@ikvoerlievermijnnaamnietin 

Wat fijn dat je ons toch weer weet te vinden, je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal of gedachten wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 3, 2026

Lieve ​@ikvoerlievermijnnaamnietin ❤️ Alsjeblieft doe het niet😓 Al ken ik je niet, ik zou je zeker missen en ik weet zeker dat anderen je ook zouden missen. 

Ik raad ook aan 113 te bellen❤️ 

Het spijt me dat ik geen goed advies geef☹️

Dikke knuffel🫂 en heel veel liefs ❤️😘

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

hi lieve ​@ikvoerlievermijnnaamnietin wat ontzettend naar dat je je zo voelt. ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. en je bent en blijft altijd welkom hier bij ons op het forum. ik hoop echt dat je je snel beter mag en gaat voelen. 

heel veel liefs vie ❤️

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 6, 2026

Ik heb er zelf ook al veel over nagedacht, maar geen enkele keer was het uiteindelijk beter als ik weg was en ik ben er zeker van dat er mensen zijn die willen dat jij blijft, misschien heb je het nog niet door. Maar ze zijn er wel. 

Dus ik wil gewoon zeggen je bent jong, er zijn nog zoveel kansen die jij kunt nemen, probeer dat de doen.

tekst ietjes aangepast om triggers te voorkomen - door De Kindertelefoon

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

lieve ikvoerlievermijnnaamnietin,

Ik sluit me ook aan bij de anderen. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en onthoudt dat wat je zelf hebt getypt “jullie zijn allemaal zoo lief💕🌸❤️”, ook voor jou geld het hè? 

De wereld zou veel missen als jij weg bent💛

Liefs blauwe banaan

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 7, 2026

Lieverd,

Please! 
doe het niet! Plz, bel 113 of andere hulp. 
En laat die gasten lekker roepen, het zijn eikels. 

ik snap dat je nu door een donkere hel gaat van pijn en verdriet maar je kunt hulp krijgen en dan op een dag voel je je echt beter en dan ben je blij dat je nog leeft.

Dat kun je je nu nog niet voorstellen maar het kan echt, ook voor jou.

sterkte!!!!!

ik stuur je een knuffel en ik bid voor je.