Skip to main content

Ik ga dit niet aankunnen maar het kan niet uitgesteld worden πŸ˜“

• April 10, 2026
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15

In een eerder topic heb ik al om raad van jullie gevraagd, maar ik weet het nu echt ff niet.

Het gaat over de hond van m'n bestie, Charlie (niet zijn echte naam) πŸ• en over hoe ik ermee moet omgaan als ik hem verlies.
Alleen weet ik het nu echt niet. Want je kan het niet uitstellen of zo. En ik ben dus zo doodsbang bij elke knuffel die ik hem geef, dat het de laatste kan zijn. Ik probeer niet steeds daaraan te denken, maar dat lukt me niet meer.
Charlie was rond kerst jarig. En het is sowieso zijn laatste verjaardag geweest, duidelijk. Zegt L, L's ouders, en J, het broertje van L heeft het zelfs over of Charlie dan een begrafenis krijgt. In dit geval gaat de rijd me veel te snel. Een paar maanden geleden liep Charlie nog een heel rondje, nu denk ik nog maar een kwart van die route. Hij zakt letterlijk door zijn poten heen.

Dus ik weet echt niet wat ik moet, ik wil hem niet kwijt.
Yusa πŸ˜“

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 10, 2026

Hey, ah lieverd Ja dat is echt verdrietig!Β  Het is heel normaal om te voelen wat jij nu voelt en dat mag je ook delen met ons en je bestie en anderen. En je kunt ook extra knuffels geven aan het lieve hondje en je gevoel toe laten. Ik leef mee β™₯οΈπŸ«‚ en knuffels met je bestieπŸ«‚Β 

😘Tover xxxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Hey lieve ​@YusaΒ ,

Wat rot voor je, kan me goed voorstellen hoe je je voelt :(( Vind het wel lastig om je tips te geven, denk dat je gevoel ook super logisch en menselijk is.. dat neem je niet zomaar weg ❀

Dikke knuffel πŸ«‚

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Je moet nu nog genieten van de tijd die je met Charlie hebt. Als je nu de hele tijd gaat denken aan dat hij er niet meer is straks maak je de tijd alleen maar verdrietig

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 10, 2026

Hey lieverds dank jullie wel voor de lieve reacties ❀️

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

hi lieve yusa ik sluit me helemaal aan bij de anderen πŸ’— en je krijgt van mij een virtuele knuffel πŸ’—πŸ«‚

veel liefs vie πŸ’—