Skip to main content

Hoi ik ben @Sander_Adhd en ik heb ADHD+ en Autisme. Even voor uitleg: Adhd+ is een combinatie van Adhd en add. En ik erger me eraan dat veel mensen niet weten wat dat dus betekend.

 

Dus: Zouden jullie zo veel mogelijk mensen kunnen taggen? Zodat zij ook weten wat dit betekend?

Alvast bedankt.

Sander_adhd

Ik snap dat het irritant is maar aan de andere kant kun je ook niet van iedereen verwachten dat ze op de hoogte zijn van alle termen. Probeer je dus niet te ergeren als iemand het niet kent maar leg ze het uit. Dan maak je er een mooi leermoment van. 😉

Ik denk trouwens dat het niet echt de bedoeling is dat we hier het hele forum gaan taggen, weet niet of daar een regel voor is eigenlijk.  (heeft ook geen zin want @mentions/tags werken niet op het moment)


Hoi @Sander_Adhd,

Ik snap dat je je eraan ergert, maar het is niet perse dat iedereen dit al zou moeten weten wat het is.

De @mentions werkt bij sommige ook niet dus dat heeft helaas niet zoveel nut.

Groetjes, @Monkeyboy08


@tim16 

Daar heb je wel een punt.

Maar het zal wel fijn zijn als meerdere mensen het weten. Eigenlijk zouden mensen hier dingen voor moeten organiseren om meer andacht te besteden aan dit soort dingen.

Want het bestaat ook en nog steeds dus het is wel handig dat mensen weten DAT het bestaat.

@Sander_Adhd 


mijn broer heeft ADD, ADHD en PDD-nos. hij heeft veel meer maar dit onthoud ik alleen maar. een vriend van een kennis van mij heeft een leuke omschrijving voor ADHD namelijk Altijd Druk, Hey Donut. dat staat voor dat je (bijna) altijd druk bent en snel wordt afgeleid. ADD en PDD-nos weet ik niet precies wat het inhoud.

maar autisme daar is toch een groep? zoals de griep, daaronder valt corona (en andere griepen). en onder autisme valt bijvoorbeeld ADD, ADHD en PDD-nos. of zeg ik nu hele domme dingen die gewoon niet kloppen?


@Monkeyboy08  Zoals ik al bij het bericht naar @tim16 had vermeld was:

 

MENTIONS

Dus als ik het goed berijp werken deze niet?

WAT IS ADHD+

Er is ook een ander topic waarin dit ( adhd+ ) genoemd wordt.

LAATSTE DING

​​​Bekijk mijn andere topic ook, en kijk of je daar reactie op kan geven!

ALLERLAATSTE DING

Ik ga ook nog een vragenlijst maken om te kijken wie überhoud weet dat dit bestaat. Anders ga ik er op mijn account meer aandacht aan besteden.

 

@Sander_Adhd 

 

VOOR MODERATORS

@Luuk @Marissa_ en alle andere moderators. Zouden jullie hier ook wat aandacht aan willen besteden? Je hebt vast al gemerkt hoe klein dit onderwerp is. Misschien wist je zelfs zelf ook niet wat het was ( zie reacties/topic hierboven ).  Dus zouden jullie iets kunnen doen om dit onderwerp iets te verspreiden?

Alvast bedankt!


-onnodige quote verwijderd-

Is dit allemaal niet een bertje overdreven?

Ik vind ook dat er inderdaad meer info kan worden gegeven. Maar hoe jij dit zegt voelt het alsof als je niet weet wat alles betekent (alles is heel veel) dat je dan geen deel meer mag nemen aan deze maatschappij. En dat voor de moderator's, was je vanplan om ze bij elk gesprek (forum, chatten of bellen) laten zeggen "misschien heb je wel een vorm van autisme, weet je nief wat het is? O oke ik heb alles doorgelezen en kan je precies vertellen wat alles is".

Ik snap dat dit hoe ik het zeg gemeen kan overkomen (wel vaker gebeurt) maar ik bedoel het niet zo. 


Reageer