Ik eet hele rare dingen

  • 6 January 2020
  • 10 reacties
  • 351 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 14 en ik ik heb een probleem en ik zit er heel erg mee…

Toen ik best wel jong was nog 7 of 8 en daarvoor ook altijd begon ik rare dingen te eten... zoals wc papier…

Maar sinsdat ik 12 ben eet ik ook andere dongen zoals.... poep😭😭ik schaam me er heel erg voor maar ik durf het gewoon niet tegen mijn ouders te vertellen😭alsjeblieft iemand help mij met bijv tips ofzo hoe ik dit kan stoppen voor het te laat is of zeg gen iets tegen me dan zal jr me zoiezo al heel blij maken😃

 

-Drogeklojo

 

 


10 reacties

Badge

Heyy uh ik heb hier geen verstand van en nog nooit eerder gehoord ..

ik heb soms geen controle meer over mezelf soms als ik eet en weet niet wat ik daarmee moet.

als jij rare dingen eet heb jij dat dan ook want anders kun je dingen wat makkelijker voor jezelf maken waardoor je die dingen überhaupt niet meer in je handen hebt of iets in die richting 

zoals ik al zei, ik heb hier geen verstand van

Hai,

is er een reden dat je dit doet? 

 

Je zou kunnen proberen om ermee te stoppen, dit is niet heel gezond namelijk..

Hoi

 

Zou je kunnen beschrijven wat er door je heen gaat, op momenten waarop je die dingen eet? Eet je die dingen bijvoorbeeld eerder op momenten dat je het moeilijk hebt, stress ervaart, of je eenvoudigweg verveeld voelt? 

 

Misschien helpt het om ten allen tijde kauwgom bij je te dragen. Als je de drang ondervindt om ongewone dingen te eten, neem je een reepje kauwgom. Moest dit echter niet werken, stel ik voor dat je langsgaat bij de huisarts. Deze zal je verder kunnen helpen. 

 

Gr. Kenshin

Heyo,

Ik dacht eerst toen ik de titel las, dat je wormen, slakken, of mieren en spinnen at. Dat heb ik vroeger immers best veel gedaan. Ik zag dat op tv en dacht laat ik het is proberen. Ik heb ook een aantal weken gehad dat ik hondenkoekjes at haha.

Wc papier en poep eten hoor ik eigenlijk nooit iemand zeggen. Tot nu. Ik vraag me ook wel af waarom? Wat voor soort gevoel je daarbij krijgt, en als je het eenmaal eet hoe dat is? Wat zijn de gedachte daarachter?

Ik raad je aan om ermee te stoppen, of probeer het in ieder geval. Je kan zoals Kenshin al aangaf kauwgom bij je kopen, of ander snoepwaar, of etenswaar. Als je dan het gevoel hebt van ik heb zin in wc papier te eten, dan eet je snel wat kauwgom, of iets anders. 

See Ya!

Spookyzx.

Badge

Heyo,

Ik dacht eerst toen ik de titel las, dat je wormen, slakken, of mieren en spinnen at. Dat heb ik vroeger immers best veel gedaan. Ik zag dat op tv en dacht laat ik het is proberen. Ik heb ook een aantal weken gehad dat ik hondenkoekjes at haha.

Wc papier en poep eten hoor ik eigenlijk nooit iemand zeggen. Tot nu. Ik vraag me ook wel af waarom? Wat voor soort gevoel je daarbij krijgt, en als je het eenmaal eet hoe dat is? Wat zijn de gedachte daarachter?

Ik raad je aan om ermee te stoppen, of probeer het in ieder geval. Je kan zoals Kenshin al aangaf kauwgom bij je kopen, of ander snoepwaar, of etenswaar. Als je dan het gevoel hebt van ik heb zin in wc papier te eten, dan eet je snel wat kauwgom, of iets anders. 

See Ya!

Spookyzx.

Ik ga zeker die kauwgom in huis halen en er proberen mee te stoppen,

 

Ik weet eigenlijk niet wat voor een gevoel er in me rond gaat als ik zoiets eet...

Badge

Hoi

 

Zou je kunnen beschrijven wat er door je heen gaat, op momenten waarop je die dingen eet? Eet je die dingen bijvoorbeeld eerder op momenten dat je het moeilijk hebt, stress ervaart, of je eenvoudigweg verveeld voelt? 

 

Misschien helpt het om ten allen tijde kauwgom bij je te dragen. Als je de drang ondervindt om ongewone dingen te eten, neem je een reepje kauwgom. Moest dit echter niet werken, stel ik voor dat je langsgaat bij de huisarts. Deze zal je verder kunnen helpen. 

 

Gr. Kenshin

Oke heel erg bedankt,

 

Ik zal zeker die kauwgom in huis halen…

Thanks voor de tip!

Badge

Hai,

is er een reden dat je dit doet? 

 

Je zou kunnen proberen om ermee te stoppen, dit is niet heel gezond namelijk..

Ik zou het niet weten😭

Probeer inderdaad allereerst maar of de kauwgom helpt. 

 

Aangezien je niet lijkt te weten waardoor je deze dingen eet, zou het nuttig kunnen zijn om iemand op te zoeken die je zou kunnen helpen bij het achterhalen hiervan. Zo zou je bijvoorbeeld bij een psycholoog terecht kunnen. Hulpverleners zijn daarbij gewend aan dit soort vragen, zelfs als ze in jouw ogen ‘vreemd’ of ‘ongewoon’ lijken. Denk je dat je naar een hulpverlener durft te stappen?

 

Gr. Kenshin

Badge

Probeer inderdaad allereerst maar of de kauwgom helpt. 

 

Aangezien je niet lijkt te weten waardoor je deze dingen eet, zou het nuttig kunnen zijn om iemand op te zoeken die je zou kunnen helpen bij het achterhalen hiervan. Zo zou je bijvoorbeeld bij een psycholoog terecht kunnen. Hulpverleners zijn daarbij gewend aan dit soort vragen, zelfs als ze in jouw ogen ‘vreemd’ of ‘ongewoon’ lijken. Denk je dat je naar een hulpverlener durft te stappen?

 

Gr. Kenshin

Ik zou dat niet durven... 

Maar als ik er goed op let dan is het meer verveling denk ik…

Ik heb smintjes aangeschaft voor als ik de drang krijg... geen kauwgum omdat ik  ook die opeet…

 

Geef de muntjes maar een kans. Als je daarnaast vermoedt dat je uit verveling eet, zou je enkele spelletjes op je telefoon kunnen downloaden, zodat je je daarmee bezig kan houden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer