Vraag

ik durf niks te zeggen

  • 15 June 2022
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Het gaat niet goed met me want ik zit best vaak te huilen en wil dood en denk dat ik depressie ben ik wil het zeggen tegen me mentoren ofzo dat het niet goed gaat maar durf het niet ik bang dat ze het tegen me vader of oma gaan zeggen zelfs als ik dat niet wil en ik wil niet dat me vader of oma weet of dat ik met me begeleider erover moet gaan praten maar zij begeleid ook veel andere kinderen op school dus ik weet niet wanneer zij tijd heeft en wanneer ik een afspraak heb met haar dan durf ik niks te zeggen en ik ken de vertrouwenspersoon niet op school en ik wil liever met iemand erover praten die ik ken mijn vraag ik met wie kan ik erover hebben 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

groetjes, Bente van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

@Gekehenkie  hey echt heel vervelend! ik weet dat 113 zelfmoordpreventie vlgms dat je daar goed mee kan chatten ik heb dat ook gedaan en het hielp me enorm mail je mentor of wanneer je haar ziet zeg gewoon dat ej even een gesprek nodig hebt en wanneer dat kan heb ik ook gedaan en als je uitlegt dat ze/hij het niet aan je vader/oma mag vertellen dat snapt hij/ze dat zeker wel! 

 

gr.

 

love you❤️

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 7
Badge +9

Thanks voor de reacties 

Hey,

 

je vertrouwings persoon op school is verplicht om alles geheim te houden wat er tijdens een gesprek wordt gezegd. Alleen in het geval dat ze zich zorgen maken over je eigen veiligheid dan zijn ze verplicht om het tegen je ouders te zeggen. Dus misschien kan je een afspraak maken met die persoon en dan kijken wat je van het gesprek vind. En de eerste keer hoef je echt niet over alle heftige dingen te praten. En als je het dan fijn vind dan kan je het vaker doen. Praten met iemand helpt echt.

 

xx

Reageer