ik doe mezelf pijn

  • 18 August 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Hey, Ik ben nini. Ik ben een 13 jarige meisje die zich niet zo fijn voelt. Ik doe mezelf fysiek pijn. Maar ik eet ook niet heel goed. er zijn dagen waarop ik niks eet of ik heb juist dagen waarop ik heel veel eet. Ik wil mezelf echt geen pijn doen, maar dat is echt niet makkelijk. Kan iemand me hier bij helpen?

 

-Deze tekst ist aangepast in verband met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.-


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je kan altijd de kindertelefoon bellen of met de kindertelefoon chatten, ik denk dat die je nu het best kunnen helpen met wat je doet!

Jezelf pijn doen kan verslavend zijn en het is dus vaak lastig om te stoppen. Het kan helpen om er met mensen die vertrouwd over te praten of zijn er alternatieven voor zelfbeschadiging.

Misschien helpt deze site je verder: Stoppen met zelfbeschadiging (wijzijnmind.nl)

Als je je schuldig voelt nadat je veel hebt gegeten en dan voelt dat je meer moet sporten om het weg te krijgen enz. Dan heb je waarschijnlijk boulimia. Maar als je gewoon soms meer of minder eet hoeft het denk ik niet heel erg te zijn.

Veel sterkte!!!

Reputatie 4
Badge +3

Denk eraan dat mensen die van je helpen erg verdrietig van worden. Zoek hulp 

Reageer