Skip to main content

Ik ben een meisje van net 15.. Ik ben al zo’n 3,5 jaar ongelukkig.. Ik ben van maart 2022 tot september 2023, niet naar school geweest vanwege privé redenen & revalidatie wat ontzettend zwaar en pijnlijk is.. (ik ben hier nogsteeds mee bezig) Maar op dit moment kan ik het leven niet echt meer aan.. Elke dag komen de herinneringen terug, ben ik bang voor alles om mij heen en ja.. Wat moet ik doen?.. ;(

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Hoi @xxanoniemx15 ,

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Groetjes Marieke/ De Kindertelefoon


Hey!  Ik denk dat het heel goed is voor jou om inderdaad eens te bellen met de kindertelefoon.Praten helpt, heb ik ook gedaan. En schrijf van je af, je mag hier altijd je gevoelens delen. Ik hoop dat je een weg vind en dat je geholpen en gesteund kan worden ! 

Liefs, Tover xxx


Reageer