Vraag

ik doe alles fout.

  • 5 February 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik heb soms echt het gevoel dat ik het echt zat ben om hier te zijn. Thuis krijg ik vaak te horen dat mijn vader teleurgesteld in mij is en ik ben best rommelig en dan zegt mijn vader dat mijn kinderen later gepest gaan worden omdat mijn huis niet goed op orde is dat raakt me echt diep er worden vaak dit soort dingen thuis naar mijn hoofd geschreeuwd en ik krijg alsmaar het gevoel dat ik toch niet genoeg bent. In mijn vrienden groep hoor ik er (denk) ik wel bij maar ik heb altijd het gevoel dat ik er niet bij hoor omdat ik vaak niet kan afspreken mijn beste vriendin is veranderd en ik ga daar net zo goed in mee ze drinkt monster en daar doe ik ook aan mee en ik had me nog zo voorgenomen om het niet te doen. Op school ben ik de gene die het slechtste is in rekenen. En er zijn hekken om mijn sociale wereld gezet, geen sociale media en geen apps downloaden (family link).  Mijn beste vriendinnen hebben echt een beter leven hun ouders doen nergens moeilijk over en ze huilen echt maar 1 x per half jaar ofz. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik moet vaak huilen en ik heb last van anxiety soms. Wat moet ik nu? 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

heyy, 

wat vervelend je kunt altijd aan je vriendinnen vertellen hoe jij erover denkt. Tegen je vader kun je zeggen dat je het niet leuk vind dat hij dat soort dingen zegt en of je misschien iets meer vrijheid kan hebben

Zucht , is het nog steeds niet goed met je ouders 

Ik blijf je steunen 

Misschien moeten jullie echt gaan praten en een oplossing bedenken 

Anders komt het nooit goed 

Reageer