ik denk steeds vaker aan zelfmoord, ik denk dat ik het gewoon ga doen

  • 18 January 2020
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 17 en nu al een tijdje suïcidaal, ik denk dat ik het gewoon ga doen, ik heb letterlijke elke soort therapie gehad en niks werkt, ik wil ook niks meer horen zoals "Doe het niet, je hebt veel om voor te leven" of "mensen geven om je" het heeft geen effect meer op me, ik kan het niet langer, de pijn moet stoppen 


8 reacties

hey 

 

ik snap dat je dat gezeik niet wil horen. ik zou dat ook nu niet willen horen. 

 

dus mijn vraag is. waarom heb je er niet eerder een eind aan gemaakt? wat houd je tegen? 

 

als je wilt of niet er zijn waarschijnlijk nog allerlij soorten hulp die nog niet hebt geprobeerd. 

 

groetjes blue

Hey, fu*k deze dingen die je zegt man. Ik begrijp je eigenlijk wel.  Probeer muziek te luisteren van oa Lil peep. 

Gebruik je drugs? 

Hoe zou je, zelfmoord willen plegen? 

Nee, gebruik helemaal niks.

(Bericht aangepast door de KIndertelefoon ivm forumregel 9)

 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Cosmo,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt veranderen/verbeteren.

Sterkte,

Britta

De Kindertelefoon

 

Heyy

Ik denk aangezien je hier een topic over schrijft je ergens diep vanbinnen toch geholpen wil worden. Ik denk dat je hier anders geen topic over zou maken als je het echt niet meer wil. Ik weet dat je het al lang beu gehoord bent maar ooit gaat het echt wel overgaan , dat kan gewoon niet anders

Groetjes!

Blijf je best doen om er een mooi leven van te maken over een tijdje ben je echt blij dat je doorgezet hebt en begin je weer van het leven te genieten echt waar blijf er in geloveN! Ik kan het weten.

Reageer