ik denk niet dat ik "beter" wordt.

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyhey, ik denk niet dat ik me ooit weer goed ga voelen, of van depressie/andere gare mentale bullshit afkom. ik ben gewoon zo fucking moe van het bevechten. ik wil me niet meer zo voelen. ik voel me schuldig rondom mn ouders, en mn moeder is er kapot van dat ik me zo slecht voel (wel toppers zijn mn ouders). ik wil het met mijn therapeut hierover hebben maar ik weet niet hoe. elke keer dat ik me weer goed begin te voelen, en gehecht raak aan enorme euforie, stort het weer allemaal in. dat breekt mijn hoop gewoon. idk man wtf alles is zo raar dit is niet wie ik wil zijn


2 reacties

onnodige quote verwijderd 

 

Hey wat vervelend voor je! Ik wil je graag wat tips geven! 1. Bespreek het met iemand die je vertrouwt

2. Schrijf je problemen op maar ook oplossingen die kunnen helpen

3. Probeer te bedenken wat de positieve dingen zijn, en ja ik beloof je die zijn er echt en focus je dus ook op die positiviteit

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @nosurprises ,


wat goed dat je hier je verhaal deelt.  Hopelijk krijg je nog meer steunende reacties.

Je hebt hulp van een therapeut,  en jouw ouders ondersteunen  je ook. Goed om te horen! Je bent natuurlijk ook welkom om te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. We zijn er elke  dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432).

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer