Skip to main content

Hallo,  ik ben een jongen van 13 en ik zit dus ergens mee hier verhaal 

ik zit vandaag ergens mee ik was dus ergens mee bezig op mijn vaders telefoon en toen zag ik opeens de app kik sommige van jullie zouden het waarschijnlijk wel kennen ik heb het zelf ook gehad maar ik weet dat er een beetje sexsueel kantje aan die app zit dus ik klikte er toch maar op en toen zag ik een kort gesprek van beetje voorstellen me vader stuurde voor 50% fake info maar wel dingen die wel klopte maar bijv. Wel waar ongeveer wonen (stad)  wat klopte maar ze hadden het wel bijv. Over beetje sex enz. Het is inmiddels al klein tijdje geleden dat ze contact hebben gehad maar toch zit het mij echt niet goed en wil ik graag jullie mening hebben en wat ik moet doen ik weet het echt niet ik kan de hele relatie van mijn ouders kapot maken die al 15 jaar is.

Ik hoop dat iemand hierop kan reageren zou ik erg fijn vinden!

Zou nog iemand willen reageren?

 


Heyy

 

Wat een rottige situatie zeg!

 

Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik je voor advies moet meegeven..

Het enige wat ik je kan en wil vertellen is dat je dit misschien eens een keer met de kindertelefoon kan bespreken als dat je prettig lijkt? De kindertelefoon is iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar. Je kan met ze chatten of bellen en dit is anoniem. Misschien hebben de mensen daar namelijk wat tips voor je.

Het telefoonnummer waar de kindertelefoon op bereikbaar is is 0800-0432.

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Heyy naamlieverprive.

 

Ik snap heel erg goed dat je geschrokken bent. En je niet weet wat je nu het beste kan doen. Ik snap ook heel erg goed dat je bang bent dat je de relatie van je ouders verpest. Wat ik je wil adviseren is om er proberen over te praten met je vader. Wat ik je ook adviseer is om met iemand te praten van de kindertelefoon, die kunnen je heel erg goed helpen! En je kunt je verhaal kwijt.

groetjes

everyone makes mistakes.

 

 


Mijn vader is een paar jaar geleden ook vereend gegaan. ( was niet de eerste keer ) ik ben er toen achtergekomen omdat ik hem zag appen met iemand en stuurde ook hartjes en had het ook gedroomd. Toen ik hier over begon ( de droom)  ontkende hij het ( mijn moeder zat ook op de bank) een tijdje later kregen ze erge ruzie ik heb het toen tegen me moeder verteld over die appjes en zijn ze daarna uit elkaar gegaan na 25 jaar. Ik snap dat het lastig is maar probeer er met je vader over te hebben en/ of met je moeder. Het kan ook zijn dat je moeder alsnog bij je vader wilt blijven ( is bij mij ook soms gebeurt). Maar ik probeer nu vaak de voor delen te bekijken van de scheiding. Ik heb nu nieuwe huisdieren, mijn vader heeft een hele aardige vriendin, je leert nieuwe mensen kennen en daar mee ook nieuwe dingen. 
 

ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders is het altijd slim om de kindertelefoon te appen 


Reageer