Ik denk dat mijn bff mij haat

  • 6 January 2020
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Dus ik heb een bff en ik vind haar heel erg leuk. Maar tegenwoordig speelt ze altijd met andere mensen inplaats van mij en als ik berichten stuur dan leest ze ze maar antwoord zij er niet op. Het klinkt niet als een hele erge situatie maar ik vind haar zo fijn en ik huil elke dag en nu ook omdat ik denk dat zij mij haat en ik weet niet wat ik moet doen want als ik aan haar vraag of zij mij haat zegt zij natuurlijk nee. Maar ik huil ook elke dag erdoor omdat ik alleen maar haar heb. Ik heb geen andere vrienden. Ik probeer nieuwe vrienden te maken maar ze lopen telkens van mij weg. Wat moet ik doen?


2 reacties

Hey,

Als ik jou was dan zou ik haar persoonlijk na school even aanspreken en vragen of ze even met je wilt praten over de situatje, daarin kan jij dan je punten vertellen en zal zij joj duidelijker antwoord kunnen geven.

 

Over de app zoiets doen is lastig  want je ziet geen emotie of dergelijke signalen

Ik denk dat je haar gewoon wat ruimte moet geven en als ze je haat is ze geen vriendin en ik heb liever geen vrienden dan 1  fake friend

Reageer