Vraag

ik denk dat ik verplaatst ben

  • 23 March 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Dag begon de dag normaal ik vroeg mijn beste vriendin of ze bij mij kon zitten maar ze ging bij een ander meisje zitten vind ik helemaal oke dus ik vroeg de volgende pauze of ze weer bij me kon zitten maar ze ging weer bij het zelfde meisje zitten vind ik nog steeds oke. Lunch begon dus ik zag haar zitten op een bankje en ik ging naar haar toe toen vroeg ik wat ze ging doen toen zei ze dat ze ging wachten op het meisje en ze zag dat meisje en toen ging ze met haar praten. Waar ze was ofzo en toen zei ze niks tegen mei weer ze gingen gewoon weg en ik voelde me toen een beetje lonely.

Maar ik ben ook bang dat mijn beste vriendin dit ziet en dat ze me gaat aanspreken dus ik ga dit over een paar dagen verwijderen maar pls help wat moet ik doen ben ik aan het overdrijven vindt ze me niet meer zitten ik weet het niet meer :(


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey het hoeft niet perse iets slecht te zijn hè.

Het kan gwn zijn dat ze iets belangrijks moest zeggen tegen haar.

 Je hoeft helemaal niet bang te zijn dat ze jou niet meer mag ofz, en ook niet dat ze dit ziet(tenzij je weet dat ze ook op dit forum zit maar denk het niet) en dan alsnog ben je nog steeds anoniem.

Groetjes sinasappelbrodje

Reageer