Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb volgens mij sinds januarie dat ik het doorheb dat ik (denk ik) tics heb. Dit denk ik omdat ik vaak met mijn ogen knipper, ik geef kusjes in de lucht uit het niets, ik span soms mijn armspieren aan, ik doe verschillende bewegingen met mijn handen zoals klappen in mijn handen en knippen met mijn vingers, ik knijp mijn ogen dicht en trek dan soms vieze gezichten alsof ik iets vies vind, ik roep soms verschillende dingen, ik lach soms uit het niet en waarschijnlijk nog wel wat dingen waar ik nu niet aan denk, maar ik heb het gevoel alsof ik tics heb en ik had het ook een keer tegen mijn vader gezegd en hij zei "Ik ga ditniet serieus nemen" en toen liep ik dus huilend naar boven. Hij kwam later nog wel naar me toe en vroeg of ik me oke voelde, dat was wel fijn maar we zijn er nooit op terug gekomen en dat wil ik wel graag want ik wil een antwoord. Kan iemand me misschien hierbij helpen?

Ga naar je huisarts die kan je misschien een diagnose geven


Heyy dit is heel laat inow

Maar goed ik heb functional Tourettes like behavoirs. Het lijkt op Tourettes maar is het niet. Ik heb heel veel tics en ik begrijp je gevoel. Ik zou zeker naar de dokter gaan. Als ik je nu nog met iets kan helpen mag je het altijd zeggen!!


Hey,

Ik heb zelf ook tics sinds ik 4 ben.

Wat mij heel erg heeft geholpen is dat ik naar een mesoloog ben gegaan. Die kijkt naar welke stoffen in je lichaam je een tekort aan hebt. Sinds ik die vitamines slik gaat het echt veel beter dus ik zou het je aanraden om dat misschien te proberen?


Reageer