Skip to main content

ik denk dat ik iemand bezorgt heb gemaakt

• April 19, 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi

dus eergisteren heeft mijn vriendje het uitgemaakt en ik was er kapot van ma ik moest blijven lachen maar toen ik iemand een knuffel gaf barst ik uit en begon ik te wenen. Maar omdat hij normaal bij het kleuter staat kon hij nie veel bij mij zijn dus ik had geschreven op een brief wat er me dwars zit. En nu ben ik bang dat ik heel erg bezorgt heb gemaakt maar ik had iemand nodig  en eerlijk ik heb er spijt van dat ik het hem heb gezegd. Die zag er zooo bezorgt uit en toen ik weg moest vroeg hij is er nog een vakantie of is het direct grote vakantie. Ik zeg grote vakantie en hij zegt weetje zeker da je da ga halen ik zeg zo van ja en die zei in de brief ziet het er wel nie goed ik zeg zo van ja het ga wel lukken 2 maand. Dus ja ma nu ben ik bang dat ik hem bezorgt heb gemaakt maar het probleem is ik kan en mag niet met hem sturen omdat hij zo gezegd moni is en ik kind waardoor we niet mogen naar elkaar sturen.

Tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens regel 3; Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 19, 2025

Hey! Allereerst veel sterkte, dat is niet fijn voor je ! Ik snap best dat hij bezorgd is hoor. En dat is eig ook niet zo erg, want hij  leeft mee met jou.Maar wat is moni ? Dat ken ik niet 😊 betekent dat volwassen?  Maar het is dus niet erg dat hij een beetje bezord is om jou. Ik zou ook denken “hoe gaat het nu met jou? “  Als je hem minder bezorgd wilt laten zijn, heb je geen mogelijkheid om het te laten weten? En nogmaals veel sterkte, ik kan me voorstellen dat je je nu echt rot voelt. Praat er over met goede vriend(inn)en, en schrijf je gevoelens op bijvoorbeeld. En je kunt ook altijd bellen met de kindertelefoon! https://www.kindertelefoon.nl/bellen

of https://awel.be/babbel#bel  

Liefs, Tover xxx

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 19, 2025

hi een moni is een leider of monitor het is eigelijk een afkorting van monitor