Vraag

Ik denk dat ik ga stikken

  • 15 March 2020
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik weet het niet meer. Alles hier komt steeds dichter en dichter terwijl ik juist weg wil. Ik heb het gevoel dat ik ga stikken. Ik heb al met zo veel mensen gepraat maar niets helpt, het brengt me juist alleen nog maar meer in verwarring. Ik ben voortdurend gefrustreerd omdat ik niet weet of wie of wat ik zoek uberhaupt wel bestaat.


4 reacties

Heyy, vervelend voor je! Wat is er precies aan de hand? 

Reputatie 1
Badge

Ik voel mij slecht, al een tijdje. Ik ben in de war, ik weet niet meer wat ik moet doen om dit gevoel te laten verdwijnen. Ik voel mij alleen, ik wil gewoon iemand die mij begrijpt maar ik heb al zo hard gezocht dat ik begin te denken dat als zo iemand bestaat ik hem of haar toch al gevonden zou moeten hebben. Ik heb het gevoel dat ik ben opgesloten in deze wereld terwijl ik hier niet thuishoor.

Hoi @Amey ,

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt! Je bent in de war en je weet niet wat je moet doen. Je weet niet goed wie je bent, en dat is heel normaal. Je bent niet alleen, er zijn mensen die je willen helpen. Soms lijkt het alsof niemand om je geeft, maar dat is niet zo. Er zijn mensen die om je geven en die van je houden en die jou niet kwijt willen! 

Je zegt dat je al met veel mensen hebt gepraat, dat is super goed! Heeft het een beetje opgelucht om te praten? Je zou misschien er ook over kunnen praten met je ouders als je dat fijn vindt, en dan kunnen jullie samen naar de huisarts en die kan je door verwijzen naar een psycholoog of een andere therapeut. Je zei in je andere topic dat je er ook met je klastitularis over hebt gepraat en dat je toen ook bij een therapeut bent geweest. Ga je daar nog steeds naartoe? Je zou kunnen vragen of je bijvoorbeeld elke week daar naartoe kan gaan, of als je even wil praten. 

Heb je misschien vriendinnen waarmee je hierover kunt praten? Misschien voelen zij zich ook wel alleen en denken zij ook dat ze de enige zijn. Iedereen heeft iemand nodig waarmee die over persoonlijke dingen kan praten. 

Er is voor jou ook een plekje op deze wereld. Je bent hier met een reden. Misschien zie je die reden nu nog niet, maar er zal een tijd komen dat je die reden wel zal zien. We moeten blijven vechten en niet opgeven!💪

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Liefs Lexy❤

Dat is naar, misschien kan je iets doen waar je blij van wordt? Heb je vriendinnen die je vrolijk maken? Misschien houd je wel van muziek maken? Vrolijk jezelf op! Liefs, Naira193 :heart:

Reageer