Heeeyy, ik weet niet prc hoe dat werkt, mr is dat nie dat je je een dier voelt ofzo?
Ik weet nie prc het werkt, mr t kan ook gwn zijn dat je van wolven houd en het je lievelings dier is?
Ik weet t ook nie zo goed sorryy
Hoi M! Misschien moet je het aan iemand die je vertrouwd vertellen, en blijk je een therian te zijn? Maak je geen zorgen hoor je bent niet de enige. Je kan ook bij Shein staarten kopen en oren enz.
Bye ! Zeynep
Therian: iemand die zich identificeert als een dier op een niet fysiek niveau. Dus in de ziel. Als therian kan je een connectie of vorige leven hebben. maar dat is bij velen niet zo. Als therian kan je quadrobics, een sport, doen, maskers en staarten dragen, spullen ervan kopen en vocals doen. dit maakt je trouwens niet een therian. je kan ook niet kiezen om een therian te worden. het is een identiteit en verandert niet je geslacht. dus je kan ook niet legaal op therians jagen. We identificeren niet als dier, maar wel in onze ziel.
psychologische therian: een therian die denkt dat zijn/haar ziel een dier is.
spirituele therian: iemand die denkt dat de ziel van een dier en mens zijn samengekomen
Hoop dat je dit snapt <3
doeidoei -s
@saneev sorry ik zie het nu pas hahah mr bedankt voor uitleg <3
Mr kan dat echt dan?