Skip to main content

Hoi iedereen,

Ik ben dus voor mijn gevoel weer een soort van depressief. Ik heb dus een aantal dingen.​​​​​​​

  1. Ik haal dus echt dit jaar slechte cijfers, ik sta nu voor 6 vakken onvoldoende en ik krijg ook nog eens een luistertoets van engels waar ik slecht in ben dus nu ben ik bang dat ik aan het einde van het jaar niet overga naar 3 vwo en dus blijven zitten (ik zit nu dus in 2 vwo). En nu wil ik dus echt opgeven en minder mijn best doen voor school.
  2. Ik heb dus wel vrienden, waar ik blij mee ben, maar ik heb dus het gevoel alsof ik alleen maar achter hun aanloop omdat ik anders alleen ben. Ik heb ook het gevoel alsof zij mij echt niks boeien, want als ik dan met hun in de pauze zit, dan praten ze echt bijna nooit met mij, maar soms op andere momenten weer wel, dus ja. Maar ik wil hun wel als vrienden houden, want anders ben ik al helemaal alleen.
  3. Ik durf dus bijna nooit contact te hebben met mensen die ik niet ken, dan ben ik dus soort van bang voor hun.
  4. Als er een grote taak is of een open opdracht is op school, dan loop ik vaak vast en kan ik echt niks meer en dan geef ik het op en doe ik maar wat anders.
  5. Ik eet dus bijna geen fruit (zeg maar 1 portie per 2 weken ofzo) en ik ben bang dat ik nu heel ongezond ben. Ik heb ook geen motivatie om meer fruit te eten, ik wil vaak wel, maar dan lukt het toch nooit.

Er zijn waarschijnlijk nog meer problemen met mij (als ik die problemen weer weet, zet ik het in dit topic), soms wil ik gewoon dood, maar ook weer niet. Soms ben ik gewoon vrolijk maar soms ook niet. Ben ik nou een soort van depressief of niet? Ik durf er ook niet met iemand over te praten. Ik vond het ook spannend om het hier op het forum te delen.

Als er niemand reageert, geeft niet, maar bedankt voor het lezen!

Groetjes, Monkeyboy08

Heyy lieve @Monkeyboy08 ,

Wat leuk dat je er weer bent!! ❤️🤗 Hoe gaat het nu? Je werd gemist hoor!!! En niet alleen door mij. ;)


Leuk dat je er weer bent @Monkeyboy08 Hoe gaat het met je?


Hey!!  @Monkeyboy08  yes!  Je bent er weer ! XD 😍 ik ben zo benieuwd nu!  Vertel! Je miste ons natuurlijk enorm 😉 nee hoor maar ik ben echt blij dat je er weer bent!!
Liefs Tover xxx


Hey @Monkeyboy08 

Ik heb je nooit gekent,aar ik heb veel over je gehoord. (Vooral van @Jesse08) Ik heb je reacties en topics gelezen. Je bent echt een topper! 

Liefs @NoahLovesYou 


Heyy lieve @Monkeyboy08,

Ik ben blij voor je dat het nu beter gaat! Brawl Stars ziet er idd heel leuk uit. Ik zie altijd de jongens uit mijn klas dat spelen en ze zijn niet te stoppen haha😉!

Liefs xxx Banaantje <3


Hoi iedereen!

Mijn update gisteren is best laat geplaatst, maar hij staat op de vorige pagina. Ik zal hem ook wel hieronder even neerzetten :)

Hey iedereen :)),

Ik ben al lang niet meer actief geweest, en zal dat waarschijnlijk ook niet meer vaak zijn, maar ik dacht: ik moet nu wel even een update geven na 4 maanden.

Het gaat echt hartstikke goed met mij. Ik heb nu een soort van vakantie (alleen volgende week mijn rapport ophalen en een klasactiviteit). Ik heb vandaag van mijn mentor te horen gekregen dat ik overga naar 3vwo, waar ik blij mee ben, en ik ben voor de helft van de vakken in de 7 geëindigd, dus dat is goed.

Ik heb afgelopen maanden leuke vrienden, en de pauze’s waren leuk, dat komt ook omdat ik sinds mei Brawl Stars heb.

Ik ben blij dat ik dit schooljaar goed heb afgesloten, en volgend jaar hoop ik het jaar goed te beginnen zodat het jaar wat minder stressvol wordt.

Groetjes, Monkeyboy08 


@Monkeyboy08 Echt super fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je ben echt heel blij voor je! Ga zo door!💪❤️

Liefs van mij <3


Hey monkeyboy,

Ik herken dit ook heel erg. Heel erg naar voor je.

Veel liefs,

Zeepsopje 


Ach zo kut.    Ik zit in een van je topics dat je vandaag precies een jaar op het forum zit. Gefeliciteerd! Gaat het al wat beter ?


Hoi @Monkeyboy08 ,

Denk je dat je nog blijft? En waarom ben je eigenlijk zo lang weg geweest? Gewoon benieuwd, als je het niet wil zeggen is oké hoor. :)


Reageer