Skip to main content
Vraag

Ik denk dat ik een soort van depressief ben

• November 9, 2023
  • 36 reacties
  • 700 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

• July 4, 2024

Heyy lieve @Monkeyboy08 ,

Wat leuk dat je er weer bent!! ❤🤗 Hoe gaat het nu? Je werd gemist hoor!!! En niet alleen door mij. ;)

• July 4, 2024

Leuk dat je er weer bent @Monkeyboy08 Hoe gaat het met je?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 4, 2024

Hey!!  @Monkeyboy08  yes!  Je bent er weer ! XD 😍 ik ben zo benieuwd nu!  Vertel! Je miste ons natuurlijk enorm 😉 nee hoor maar ik ben echt blij dat je er weer bent!!
Liefs Tover xxx

• July 5, 2024

Hey @Monkeyboy08 

Ik heb je nooit gekent,aar ik heb veel over je gehoord. (Vooral van @Jesse08) Ik heb je reacties en topics gelezen. Je bent echt een topper! 

Liefs @NoahLovesYou 

Banaantjeeee
Forum|alt.badge.img+8

Heyy lieve @Monkeyboy08,

Ik ben blij voor je dat het nu beter gaat! Brawl Stars ziet er idd heel leuk uit. Ik zie altijd de jongens uit mijn klas dat spelen en ze zijn niet te stoppen haha😉!

Liefs xxx Banaantje <3

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 5, 2024

Hoi iedereen!

Mijn update gisteren is best laat geplaatst, maar hij staat op de vorige pagina. Ik zal hem ook wel hieronder even neerzetten :)

Hey iedereen :)),

Ik ben al lang niet meer actief geweest, en zal dat waarschijnlijk ook niet meer vaak zijn, maar ik dacht: ik moet nu wel even een update geven na 4 maanden.

Het gaat echt hartstikke goed met mij. Ik heb nu een soort van vakantie (alleen volgende week mijn rapport ophalen en een klasactiviteit). Ik heb vandaag van mijn mentor te horen gekregen dat ik overga naar 3vwo, waar ik blij mee ben, en ik ben voor de helft van de vakken in de 7 geëindigd, dus dat is goed.

Ik heb afgelopen maanden leuke vrienden, en de pauze’s waren leuk, dat komt ook omdat ik sinds mei Brawl Stars heb.

Ik ben blij dat ik dit schooljaar goed heb afgesloten, en volgend jaar hoop ik het jaar goed te beginnen zodat het jaar wat minder stressvol wordt.

Groetjes, Monkeyboy08 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 5, 2024

@Monkeyboy08 Echt super fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je ben echt heel blij voor je! Ga zo door!💪❤️

Liefs van mij <3

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 5, 2024

Hey monkeyboy,

Ik herken dit ook heel erg. Heel erg naar voor je.

Veel liefs,

Zeepsopje 

Forum|alt.badge.img

Ach zo kut.    Ik zit in een van je topics dat je vandaag precies een jaar op het forum zit. Gefeliciteerd! Gaat het al wat beter ?

• July 16, 2024

Hoi @Monkeyboy08 ,

Denk je dat je nog blijft? En waarom ben je eigenlijk zo lang weg geweest? Gewoon benieuwd, als je het niet wil zeggen is oké hoor. :)

• January 27, 2025

Haii ​@Monkeyboy08 ,

hoe gaat het nu met je? 

Liefs. ❤