Ik denk op en af al een poosje dat ik of depressie of een stresprobleem heb. Ik heb gewoon geen energie om iets te doen. En het voelt steeds meer alsof mijn vrienden mij niet mogen en een appgroep achter mijn rug om hebben en allemaal samen dingen doen zonder mij, en als het kon kwam ik gewoon niet meer uit mijn bed. Ook mijn kamer is een enorme rotzooi, ookal weet ik prima dat het goor is en dat het geen moeite kost om het op te ruimen ligt er nu al maanden een broodtrommel gevuld met een soort biologisch wapen tegenwoordig achter een rek omdat deze van mijn kastje was gevallen, ik kan mezelf er elke keer niet toe brengen om het gewoon op te ruimen. Ik wil gewoon niet dat ik mezelf dingen aanpraat maar het voelt nu alsof ik in een soort ontkennings loop zit. Ik wil geen zelfdiagnosis stellen maar daardoor ga ik er wel over nadenken en praat ik het mezelf toch aan???? Dit had ik ook al met adhd of autisme, alles loopt zo overeen met trekjes die ik elke dag vertoon terwijl dit ook allemaal (blijkbaar nadat ik vorig jaar zelf onderzoek moest gaan doen of de dingen waarmee ik moeite had met mijn hoogbegaafdheid te maken hadden omdat ik er blijkbaar eigenlijk niets over wist) overeen komt met hoogbegaafdheid wat ik (gediagnosticeerd) ben. Ik heb eigenlijk niemand en nergens om vragen te stellen en daadwerkelijk duidelijk antwoord te krijgen. En om nu uit het niets naar mijn ouders te stappen (ik ben 16) met dat ik een therapeut wil is ook in mijn opzicht een drastische stap. Ik weet het allemaal niet meer.
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.