ik denk dat ik binnenkort in het ziekenhuis kom

  • 7 June 2022
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heee ik kan niet slapen en ik slaap maar 5 uurtjes en ik slik 4 slaapillen van sleepz maar het werkt niet... en  nu heb ik hele tijd het gevoel dat ik flauwval en last heb van me armen en benen en handen en ik heb steken in me buik ... en ik denk dat ik binnenkort in het zieken huis kom als ik zo doorga ik heb al 2 maanden last van dat ik het gevoel heb van flauwvallen en de huisarts neemt me niet sireus  want me bloedruk is goed en alles dus nemen ze me niet sireus


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Msg andere huisarts vinden of aan je ouder vertellen dat het echt niet goed gaat msg kunne ze je verder helpen

Reputatie 2
Badge +2

Ja thnxx❤💓💗

Reputatie 3
Badge +1

heyy, wat vervelend voor je… en wat irritant dat de huisarts je niet serieus neemt,   aan de ene kant denk ik wel dat hij weet wat hij doet maar aan de andere kan is er natuurlijk wel iets aan de hand als je je steeds zo voelt… je moet natuurlijk wel ff rustig aan doen denk ik en in plaats van de huisarts miss een afspraak bij het ziekenhuis maken ofzo… Heel Veel Sterkte!!! ik hoop dat je snel beter word! 

ps. ik zou maar even niet naar school/sport/ andere inspannende activiteiten…

SUCCES!!!!  😘

Reputatie 2
Badge +2

Hee ik weet niet als ik een afspraak mag maken bij het zieken huis  en verder ik ga al langer dan 4 maanden niet naar school omdat ik heel erg gepest werd en vandaag heeft me moeder een gesprek om 10 uur  met jeugdzorg en iemand van een behandeling groep als ik daar kan kijken en er plek is als ik daar kan wonen en vind het wel spannend om uithuis te gaan ze willen dat ik hulp krijg voor me autisme

Reputatie 3
Badge +1

Hey

ik heb net het zelfde als jou (flauwval en last heb van me armen en benen en handen en ik heb steken in me buik ...) ik heb dingen voor me zelf opgezocht en je geraakt echt niet snel in het ziekenhuis ze komen plaatsen te weinig dus zo snel geraak je niet in het ziekenhuis, ik ga een neurologisch onderzoek doen omdat die pijn vrij vreemd is ik ga dat in het begin van de vakantie doen, je kunt ook een neurologisch onderzoek doen maar je dokter moet je door verwijzen

Reputatie 7

hey, 

als jij een beetje een goede huisarts hebt zal deze jou altijd serieus nemen. is dit niet zo dan zou ik het toch bij jouw ouders aan geven en een andere huisarts zoeken. qua slaappillen, ik gebruik zelf deze:  melatonine pure van de etos.

deze werkt erg goed.  en dat flauwval gevoel heb ik soms ook, dit kan komen door een lage bloeddruk

Reputatie 2
Badge +2

Ja ik weet niet waarom ik het gevoel heb van flauwvallen toen ik bij de huisarts was zei ze dat ik een goede bloeddruk had en ik zei dat ik me niet goed voelde maar ze nam me niet sireus zal ik weer een afspraak bij de huisarts maken

Msg andere huisarts vinden of aan je ouder vertellen dat het echt niet goed gaat msg kunne ze je verder helpen

Ja ik denk dat dat een goede oplossing is

Reageer