Skip to main content

1.

Dusss, ik denk dat ik bi ben. Ik val sws op jongens. Maar this zegmaar, ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden fz, maar ik zou het prima vinden om met een meisje te hebben. Maar ik weer dan niet of dat me echt bi maakt of nii. Someone help meehhhhhh.

2. Ik heb autisme, dus sommige dingen kunnen wat ✨lastiger✨  zijn. En ik heb inneens echt een angst voor mensen gekregen. Dus naar school gaan is echt een hell. En ik kan op school gwn nii mezelf zijn. Op school ben ik een heel ander person. 

3. Ik ben ZO bang om al men vrienden kwijt te raken, ik heb al best wel trust issues, en ik heb zoveel vrienden gehad, en ik ben ze allemaal kwijt geraakt. Ik zie iedereen zo blij zijn en dan zit ik hier maar. En ik ben gwn zo in de war en ik snap het nii meer en ughh

Hee,

  1. het maakt niet uit op wie je nou valt. Het kan zijn dat je bi bent maar dat hoeft natuurlijk niet. Geef het tijd om hier over na te denken en om er achter te komen. Je komt uiteindelijk vast tot een conclusie, en zo niet is dat ook niet erg.
  2. Wat vervelend dat dat zo lastig voor je is. Als je hier heel veel last van gaat krijgen is het misschien een idee om het met iemand te bespreken. Denk bijvoorbeeld aan je ouders, mentor, andere docent, etc. Zij kunnen je hierbij helpen.
  3. Lastig. Blijf in contact met je vrienden. Ze gaan je denk niet random verlaten als het je vrienden zijn. Als je dat idee hebt zou je dat ook gewoon tegen ze kunnen zeggen.

Heyy,

Ik heb eig precies het zelfde. Ik ben denk k ook Bi en heb d'r geen enkel probleem mee maar dan nog

Door de lockdown ben ik zo goed als mn vrienden die k op school heb/had kwijtgeraakt. Ik heb andere vrienden maar gwn ni op school 

Maar jaa dat dus


Beste, 

Uit mijn eigen ervaring maakt het niet e ht uit op wie je valt tegenwoordig is ook homo, ni,.. enzo Wat aan het verdwijnen want je nu gewoon op elk geslacht mag vallen en de ene dag op een meisje zijn en de volgende dag een meisje je valt gewoon op het innerlijk vind ik en dat je niet aan trekt wat de andere mensen zegen je mag natuurlijk ook altijt op meisjes, jongens, bionobots,... Je mag met iedereen samen zijn en ook er in bed gaan je kan ook denk ik bij elk geslaagd iets leuk doen en dat is ook spanender plaats van altijt meisjes of jongens. Ik  vind Darom ook homo... Die namen sleugt.

Ik hoop dat je hier aan wat hebt. 


Die trend is ook gekomen omdat ze een serie Lisa een Belgische serie hebben gemaakt waar een man redelijk belangrijk in de serie die op jongens en meisjes vallen en er ook voor in bed maakt hem da niet uit. En daardoor begint dat als gewoon te worden zien. 


Reageer