Skip to main content

hoi ik denk echt dat ik autisme heb ik ben nogal overgevoelig dus ik ben snel overprikkeld en als ik bij drukke of luide plekken ben word ik gestrest en krijg ik soms zelfs een paniekaanval ik heb het tegen mijn ouders verteld maar hun doen niks en denken dat ik gewoon ´emotioneel´ ben.  Heeft iemand tips??

Heeyy, ik kan je natuurlijk niet vertellen of je autisme hebt, sws als je de diagnose hebt is het vooral gewoon om het te begrijpen, maar ga jij naar therapie ofzo? Want dan kan je het aan die therapeut vragen enzoo

Ik heb zelf autisme en begrijp dat dat heel lastig is jaaa

Alleen is eig de vraag of iemand tips heeft hoe je er mee om kan gaan of hoe je er achter komt of je het hebt?

Xx

🎀

hoi

ik snap goed wat je zegt ik heb vaak ook het gevoel dat er iets mis is (miss autisme) en mijn ouders zeggen prc hetzelfde. ik heb niet heel verhelderend advies voor je maar ik voel zeker met je mee. er bestaan wel een hoop zelftests op het internet maar die zijn niet allemaal betrouwbaar en stellen ook geen echte diagnose hoewel het je misschien wat meer inzicht kan geven?

veel geluk! 

Liefssss F

Reageer