Vraag

ik denk dat ik adhd heb

  • 19 March 2020
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Badge +1

hoii, 

ik denk dat ik adhd heb, maar mijn moeder denkt van niet.

weet iemand de symptomen van adhd of weet iemand wanneer je adhd hebt?

 


7 reacties

Heyy,

 

Op het internet is hier heel veel zelf over te vinden.

Waarom wil je het zo graag weten?
Vergeet niet: ADHD is niet  leuk om te hebben…

 

Groetjes,

Smooky

Badge +1

Heyy,

 

Op het internet is hier heel veel zelf over te vinden.

Waarom wil je het zo graag weten?
Vergeet niet: ADHD is niet  leuk om te hebben…

 

Groetjes,

Smooky

ik wil het graag weten omdat ik heel veel concentratie problemen heb en ik beweeg heel veel met mijn benen. ik weet dat het niet leuk is, anders had ik het ook niet gevraagd. ik wil gewoon weten waar al mijn gedrag vandaan komt

Reputatie 3
Badge +1

heey 

ik herken het ik heb een paar van die online adhd zelf testen gedaan omdat ik ook allerlij concentratie problemen heb ook ben ik erg hyper en kan ik nooit stil zitten ook ben ik ondanks dat ik hyper ben altijd moe dit zijn een paar kenmerken, uit die testen bleek ook dat ik hoog waarschijnlijk adhd heb en mijn moeder wilt het ook niet geloven

er zitten ook verschillen tussen adhd bij jongens en bij meisjes, meisjes hebben het vaker druk in hun hoofd en jongens zijn vaak heel energiek, maar dit kan net zo goed ook anders om voorkomen dit gebeurt vaak genoeg

een paar kenmerken zijn: moeillijk concentreren, hyper zijn, veel bewegen, veel praten, soms dingen snel vergeten bijvoorbeeld; je loopt een kamer in maar weet niet meer waar om.

soms kan je je ook heel goed concentreren op dingen die je bijvoorbeeld echt intresseeren 

ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad

 

xxx mij

 

Badge +1

heey 

ik herken het ik heb een paar van die online adhd zelf testen gedaan omdat ik ook allerlij concentratie problemen heb ook ben ik erg hyper en kan ik nooit stil zitten ook ben ik ondanks dat ik hyper ben altijd moe dit zijn een paar kenmerken, uit die testen bleek ook dat ik hoog waarschijnlijk adhd heb en mijn moeder wilt het ook niet geloven

er zitten ook verschillen tussen adhd bij jongens en bij meisjes, meisjes hebben het vaker druk in hun hoofd en jongens zijn vaak heel energiek, maar dit kan net zo goed ook anders om voorkomen dit gebeurt vaak genoeg

een paar kenmerken zijn: moeillijk concentreren, hyper zijn, veel bewegen, veel praten, soms dingen snel vergeten bijvoorbeeld; je loopt een kamer in maar weet niet meer waar om.

soms kan je je ook heel goed concentreren op dingen die je bijvoorbeeld echt intresseeren 

ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad

 

xxx mij

 

ik heb alle kenmerken en bedankt! ik zal een paar testen gaan doen!

xoxo

Badge

adhd is niet erg, ik heb add (dat is adhd zonder druk zijn ) en mijn broertje adhd. er is niet 1 symptoom dat alle adhd personen hebben. maar als je erg druk en warrig bent ZOUhet een teken kunnen zijn dat je het hebt.

Reputatie 1
Badge

Heyyy,

 

Je kan op internet kijken voor de symptomen en zo beetje kijken of je er een paar hebt. natuurlijk betekent dit niet gelijkt dat je adhd hebt, maar wel kans. je kan het beste naar een test doen om het zeker te weten.

 

Adhd is zeker niet erg, mensen die adhd hebben zijn meestal juist ook creatief, grappig gezellig en vast nog wel meer voordelen. 


Ik denk niet dat ik je heel erg geholpen heb of iets nieuws verteld heb maar ik heb mn best gedaan haha.

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon

 

Hey ik zelf heb adhd er zijn verschillende dingen en iedereen heeft wat anders ik zelf heb last met concerten ,plannen (daar hoort ook kamer opruimen bij😅😅) vroeger deed ik alles in mijn mond ,  bijna alles kapot maken  maar vaak heb je ook moeite met rekenen of spelling bij dislexty of hoe je het ook schijft of discalculie

Reageer